Přechod
na kmenové stránky http://www.mhd-zr.xf.cz
"Blind friendly" verze internetových stránek
pro zrakově postižené
Ztráty a nálezy, podávání stížností
Ztráty a nálezy
Pokud zjistíte, že jste něco zanechali ve vozidle na lince, je třeba nejprve
zjistit, kterou linkou a kterým spojem jste cestovali.
Poté neprodleně kontaktujte dispečink, a to buď osobně nebo telefonicky (viz telefonní číslo pod
odkazem "Kontakt"). Všechny nalezené věci totiž předávají řidiči právě
na dispečink, kde se skladují.
Při dotazu na ztracenou věc uveďte nejprve číslo linky a spoje na této
lince, popřípadě i místo výstupu z autobusu, poté i přesný popis ztracené
věci. Číslo linky a spoje (nebo alespoň čas odjezdu) uvádějte z toho důvodu,
že jednotlivá vozidla přecházejí mezi spoji různých linek - tudíž je třeba
přesně určit vozidlo a řidiče, kterých se uvedená ztráta týká. Řidiči nejsou
povinni předat nalezenou věc na dispečink ihned, ale až v době přestávky
mezi spoji, tudíž je nutno v případě záporné odpovědi dispečera opakovat
dotaz ještě alespoň jednou.
Podávání stížností
Provozovatel MHD ve Žďáru nad Sázavou je držitelem Certifikátu kvality
ČSN EN ISO 9002, tedy veškeré stížnosti musí evidovat. Pokud chcete získat
odpověď na Vaši stížnost, uveďte prosím adresu, na kterou bude doručena
odpověď. U každé stížnosti uveďte přesně její popis (den a hodina (SPZ
vozidla), číslo linky a spoje, popis újmy atd.). V případě osobního podání
písemné stížnosti si můžete požádat na její kopii o potvrzení jejího přijetí.
Podrobné informace o podávání stížností Vám poskytnou dispečeři nebo jiní
vedoucí pracovníci na základě manuálu, který mají pro tento případ k dispozici.