|
|
|
|
Stránky založeny 12. 2. 2001 |
NÁZORY, DOTAZY, KOMENTÁŘE |
|
NÁPOVĚDA K TÉTO INTERNETOVÉ STRÁNCE: | |
Na této a ostatních souvisejících stránkách jsou uvedeny názory, dotazy a komentáře k těmto stránkám.
I vy můžete přispět zasláním zprávy elektronickou poštou na adresu provozovatele těchto stránek, uvedené pod odkazem Kontakt. |
|
UPOZORNĚNÍ: | |
Provozovatel stránek si vyhrazuje právo obsahové korekce došlých dotazů (neplatí pro příspěvky na K-reportu). Text, který je v rozporu s právními normami a etikou, nebude zveřejněn, stejně jako text, jehož obsah není zaměřen na problematiku MHD především ve Žďáru nad Sázavou (nejsou zde taktéž uvedeny konkrétní dotazy, jako například na dopravní spojení v rámci MHD apod). Dotazy + odpovědi k platebním (čipovým) kartám jsou pod odkazem Platební (čipové) karty. |
400) Názor
(plné znění) - zveřejněno 14. 1. 2011 na http://www.k-report.net (sekce
Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Chci se zeptat na dvě věci. Nezamýšlí se někdo z kompetentních o tom, že by žďárská MHD aspoň pár spoji zajížděla do místních částí Žďáru? Nevěnoval by někdo zdarma nebo za symbolickou cenu už neplatnou důchodcovskou čipovku žďárské MHD?" W3C
399) Dotaz (kráceno) bude se zdrazovat jizdne v mhd zdar n/s? L.?., ? Odpověď: V současné době se o tom podle dostupných informací neuvažuje.
398) Názor (plné znění) - zveřejněno 28. 12. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Wencák: Menší jak poloviční jízdné to asi nebude, to by pak skoro celá platba důchodců padla na náklady na vytištění jízdenky. Spíš bych to viděl na tu druhou možnost, že po několika zadarmo jízdách se bude platit půlka. Necháme se překvapit, jak město rozhodne." W3C
397) Názor (plné znění) - zveřejněno 26. 12. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: Taky jsem o tom něco slyšel. Někteří důchodci jezdí autobusem po Žďáru hlavně v zimě proto, aby nemuseli doma topit. Jindy zase to mají v trase Kaufland - Penny - Albert Hypemarket - další obchody. Až bude stát uvažované Tesco a budou jezdit jako jinde Tescobusy, tak budou jezdit i tam. Kolik budou platit to nevím, ale asi to bude míň než poloviční jízdné. Nebo budou mít zadarmo jen několik jízd měsíčně a pak budou platit polovinu. Ale to si jen myslím, ne že se to tak chystá, abych tím nešířil poplašné zprávy." Wencák
396) Názor (plné znění) - zveřejněno 25. 12. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Ve žďárské MHD možná budou důchodci nad 70 let od poloviny roku 2011 platit. Víte o tom někdo něco?" W3C
395) Dotaz (plné znění) Dobrý den, v rámci plnění studijních povinností jsme společně s kolegou dostali za úkol projekt s názvem "Model dopravy: MHD". Účelem tohoto projektu je vytvořit programový model MHD konkrétního města. Vybrali jsme si město Žďár nad Sázavou. Výsledek této práce by měl ukázat propustnost současného systému hromadné dopravy. Za účelem zpracování modelu bychom Vás rádi poprosili, zda máte také informace o relativním počtu cestujících nastupujících na jednotlivých zastávkách či skupinách zastávek. Velmi užitečné by nám byly i jakékoliv jiné statistické informace o MHD Žďár n. S. Bohužel tato práce musí být velmi rychle dokončena, tedy není možné provést žádný relevantní průzkum aktuálního stavu. Pokud takovými daty disponujete, byli bychom velmi rádi pokud by bylo možné do nich nahlédnout. P.N., Brno Odpověď: Dobrý den, svůj odkaz jste odeslali na nezávislé internetové stránky pro MHD Žďár nad Sázavou. Musíte se proto obrátit na příslušného pracovníka dopravce, tedy společnosti ZDAR, a.s. Protože se v příštím roce uvažuje o změně linkového vedení MHD Žďár nad Sázavou, bylo v období 15. 10. 2010 - 21. 10. 2010 provedeno sčítání nastupujících a vystupujících cestujících na všech zastávkách u všech spojů linek MHD (údaje jsou přeneseny do tabulky v Excelu). Nejedná se tudíž ale o proudy cestujících, takže Vám asi toto může pomoci méně než očekáváte. Na druhou stranu by potom asi bylo na místě, pokud Vám pracovník dopravce data poskytne (výsledky vzpomínaného sčítání jsou logicky nehmotným vlastnictvím dopravce), ho na oplátku za jeho vstřícnost o zpracovaném projektu informovat či v lepším případě mu výsledky modelu nabídnout k případnému využití pro MHD Žďár nad Sázavou.
394) Názor (plné znění) - zveřejněno 4. 12. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Dík za rychlou odpověď. S těmi pěnězi je to fakt bída. V jiných městech dávají na MHD průměrně na občana daleko víc." W3C
393) Názor (plné znění) - zveřejněno 4. 12. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: Mělo by to být o půl milionu více než v letošním roce, ale stále chudobinec." Wencák
392) Názor (plné znění) - zveřejněno 3. 12. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Nevíte někdo, jestli se nebude navyšovat na rok 2011 dotace na žďárskou MHD?" W3C
391) Dotaz (plné znění) Chcem sa Vas spytat ci nemate zaujem predat vas web na freehostingu: http://www.mhd-zr.xf.cz? Ponuknem vam zanho 40 Eur co vam vystaci aspon na 2 roky plateneho hostingu domeny druhe radu (www.mhd-zr.cz). Obsah a material, kontaktne udaje ani nic podobne by som na webe nemenil. Dakujem za vasu odpoved. J.M., Bratislava Odpověď: Díky za Vaší nabídku, ale web není na prodej. O přechodu na www.mhd-zr.cz se neuvažuje.
390) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Johannus: S tím bezdomovcem to tedy moc dobře nedopadlo, měl smůlu. I když byl stále na té zastávce MHD, tak v porovnání s jinými bezdomovci nikoho neobtěžoval. Asi měl dobré srdce a každý ho jen využíval." W3C
389) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Jen taková menší poznámka - když někdo působí v Pardubicích, neznamená automaticky, že je z Pardubic." Martin zlivský
388) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: Opravdu nemá cenu na toto téma dále diskutovat, je to ztráta času a člověk se nic novýho nedozví. Až snad někdo přijde s něčím konkrétním a doložitelným. Takto to nemá smysl, když se jen míchají dohromady diplomky, projekty, profesoři, docenti, doktoři a podobný eintopf a nic není v ruce. To by to dohadování nikdy neskončilo a stejně by se nic nevyřešilo, protože je to tvrzení proti tvrzení. Na závěr něco z češtiny: píše se „domněnka“ a ne „doměnka“ . To je snad jediný přínos z této pověsti, kterak jeden docent žďárskou MHD z Pardubic optimalizoval. Taky si na
toho bezdomovce pamatuji. Byl to bývalý policajt, ale každýho přitahovala
jenom ta jeho výsluhová renta. Patřil do té čekárny MHD už jako inventář.
Ale šlo o slušnějšího nebo nejslušnějšího ze žďárských bezdomovců, který
před tím neměl štěstí na výběr životních partnerek. Co je napsanýho v komentáři
pod tím článkem, tak souhlas. Prostor u zastávek MHD na autobusáku opravdu
zametal. Někdo má hold v životě smůlu."
387) Názor (plné znění) - zveřejněno 14. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Takže když nemáte odpověď na vaše nepodložené doměnky, tak radši obrátíme list... Nebo je tak těžké odpovědět na otázku proč?" Jan Širc
386) Názor (plné znění) - zveřejněno 14. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Wencák: Máte pravdu, diskuze na toto téma už nemá smysl. Část lidí tady trvá na nepodložených domněnkách a z toho neustoupí ani za zlaté tele. Je to jako když se hází hrách na zeď. Je proto správný Váš názor, že je třeba už obrátit list. Ale asi to
nebude zrovna šťastné otočení listu. Už se o tom píše i v novinách. Trochu
si na toho bezdomovce pamatuji, pobýval dlouhou dobu na zastávce MHD na
Autobusovém nádraží. Ale v těch novinách toho moc není, víte někdo něco
dalšího?"
385) Názor (plné znění) - zveřejněno 14. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: Samozřejmě že tím bylo myšleno, že docent z Pardubic se určitě bude spíše zabývat jemu známými MHD z okolí Pardubic nebo nějakými významnými MHD v republice. Proč??? Takže asi se dá těžko čekat, že by se zabýval úplně obyčejnou a malou MHD v nějakém Žďáru. Proč??? Nechápu proč by se někdo nemohl zabývat velkými i malými systémy. Existuje nějaký rozumný důvod proč by to nešlo?" Jan Širc
384) Názor (plné znění) - zveřejněno 14. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C a Johannus: Snažíte se marně. Ti ostatní si dál budou mlet tu svou "pravdu", ale že by to měli nějak doložit, to je ani nenanadne. Jenom se budou pořád vymlouvat, že důkazy nemůžou zveřejnit. Však podle mě ani nemají co zveřejnit. Všiml jsem si, že už dokonce dochází ke slovnímu napadání. Klasika - když docházejí argumenty. Mě už ta diskuze připadá zbytečná, nic nového jsem se nedozvěděl, je to tvrzení proti tvrzení." Wencák
383) Názor (plné znění) - zveřejněno 13. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Jan Širc: Nemáte náhodou dlouhé vedení? Samozřejmě že tím bylo myšleno, že docent z Pardubic se určitě bude spíše zabývat jemu známými MHD z okolí Pardubic nebo nějakými významnými MHD v republice. Takže asi se dá těžko čekat, že by se zabýval úplně obyčejnou a malou MHD v nějakém Žďáru. Takže s těmi "pomalu všemi MHD v republice" to bylo srovnání. Netušil jsem, že někomu to budu muset vysvětlovat takto polopaticky, když to nepochopí. Ale asi je to potřeba. Takže ta poznámka o "vyliskání" by asi měla patřit někomu jinému. Nějak se Vám ta kritika nelíbí, že jste se tak rozohnil. MZ nejprve napsal, že se optimalizací MHD Žďár ten docent zabýval. Protože toto z dříve uvedených důvodů není pravda, takže toto vyjádření MZ beru jako jeho domněnku. Nebo snad máte nějakou informaci o tom, že se zabýval? Pak to doložte! Pak MZ napsal, že zabývá. I toto beru jako jeho domněnku, protože to nikdo zatím nedoložil a i ostatní mé spolehlivé informační zdroje o tomto mlčí. A nepodložené domněnky o docentovi z Pardubic řadím obrazně pod tzv. Agenturu JPP (jedna paní povídala). Takže když něco napíšete, měl byste se nad tím předem trochu zamyslet a nenechat se unášet emocemi. Internet prý snese všechno, ale K-Report má snad větší úroveň." W3C
382) Názor (plné znění) - zveřejněno 13. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: Člověče, přečtěte si ještě jednou, co jste napsal a pak si vyliskejte. Píšete, že kdo se hrabe v MHD Žďár musí znát pomalu všechny MHD v republice. Proč??? Mimochodem MZ psal zabýval a ZABÝVÁ." Jan Širc
381) Názor (plné znění) - zveřejněno 12. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Jan Širc: 7.11. napsal Martin zlivský, že se optimalizací MHD někdo zabýval. A když je zabýval (takže logicky v minulosti a ne dnes), tak asi z toho musí být nějaký výsledek. Nějaká zpráva nebo něco podobnýho. To je snad jasný. Ale nic takovýho se nedá dohledat a MHD Žďár je kromě kosmetických úprav prakticky beze změny. A s tím počtem MHD u nás? To je trochu podhodnoceno ty 4 MHD. Jenom na jednom webu jich je přesně stovka a to tam není všechno. Z nejbližšího okolí Žďáru třeba chybí Bystřice nad Pernštejnem nebo Velké Meziříčí. Chce to zkratka trochu důslednosti a předem si ověřit, než plácnu takový nesmysl. Stále více získávám z tohoto dojem, že o tom člověku z těch Pardubic je to taky takový plácnutí bez ověření. A to další taktéž plácnutí. Ale to bych se opakoval." W3C
380) Názor (plné znění) - zveřejněno 11. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Jak může být na webu studie optimalizace, když ještě (možná) není vybrán ten, kdo tu studii vypracuje? Uvažujte trochu... Kdo je ten
pardubický docent s docela dobrou znalostí Žďáru? Ten má snad dobré znalosti
o MHD Pardubice nebo okolních MHD třeba v Hradci nebo Chrudimi. Ale Žďáru?
To těžko, to by potom musel znát pomalu všechny MHD v republice, kdyby
se hrabal i v MHD Žďár.
379) Názor (plné znění) - zveřejněno 11. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C a Johannus: Jako bych to napsal já. Taky žádnýho docenta z Pardubic znalého MHD Žďáru neznám. Je to nějaký celý divný. Tak to už někdo konečně doložte a přestaňte s těmi tajnostmi. Za to snad nikomu hlavu nikdo neutrne." Wencák
378) Názor (plné znění) - zveřejněno 10. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Johannus: S příspěvkem úplně souhlasím a dodávám: V minulosti žádná optimalizace doopravdy nebyla, protože by se fakt jinak desítky let zabetonovaný stav MHD už změnil. V žádných novinách jsem o tom neviděl ani čárku. Kdo je ten pardubický docent s docela dobrou znalostí Žďáru? Ten má snad dobré znalosti o MHD Pardubice nebo okolních MHD třeba v Hradci nebo Chrudimi. Ale Žďáru? To těžko, to by potom musel znát pomalu všechny MHD v republice, kdyby se hrabal i v MHD Žďár. Ani v žádných novinách nikdy nebylo nic k MHD Žďár, co by souviselo s nějakým docentem. A to vím dobře, protože stav MHD mě štve a tohle v novinách sleduju už dlouho a toho bych si všiml. Jediní, kdo se v MHD Žďár trochu víc hrabe, tak je ta pětice nadšenců z nezávislých stránek MHD. Já ale do té pětky nepatřím. Až mi někdo všechno hodnověrně doloží, studii optimalizace uvidím na webu nebo tak nějak, tak tomu budu věřit. Takhle je to jak s tím Yettim a já jsem od přírody pesimista." W3C
377) Názor číslo 112 (plné znění) - zveřejněno 9. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Martin zlivský: Zabýval? To asi těžko. V minulosti žádná optimalizace MHD Žďár nebyla, protože linky jsou trasovaný úplně stejně již několik desítek let. Jasně že nemyslím to, že před lety se linky rozdělily na více tak, že se k číslu linky přidalo písmeno. Takže s tou minulostí bych byl opatrný, protože jinak by muselo být něco jako návrh, studie atd. - nic ale není. A dneska asi taky nic, protože pisálkové z místních novin by o tomto určitě něco "vyplodili". Ale v novinách do dnešního dne ani čárka. A na internetu pro MHD Žďár taky nic. Nevím který pardubický docent s docela dobrou znalostí Žďáru je myšlený. Tím spíš třeba může být zaujatý a deformovaný současností. Proč by optimalizaci nemohl udělat někdo úplně cizí? To už tady v diskuzi někdo psal, že není podmínkou to že je ze Žďáru. Už to tady taky dřív bylo napsaný: S optimalizací MHD Žďár je to jak s Yettim. Taky všichni o tom mluví, ale nikdo nedoložil hodnověrným důkazem jeho existenci. Všechno mi to přijde jako domněnky. Kdo první to prolomí a hodí na plac nějaký důkaz o té optimalizaci - článek, webový link nebo něco jinýho?" Johannus
376) Názor (plné znění) - zveřejněno 7. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C, Wencák: Ono je to totiž bohužel trochu složitější, než by se to sem dalo napsat přesně a v plném znění (to ostatně vysvětluje i rozdílnost informací, co se zde objevily). Věc se má tak, že onou optimalizací se opravdu zabýval a zabývá jeden pardubický pan docent, který dané město zná docela dobře. Trochu informovaný člověk si snad vyvodí, oč jde, ostatním se omlouvám." Martin zlivský
375) Názor (plné znění) - zveřejněno 7. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Wencák: Já jsem pro. Stejně už se o tomhle asi nic nedozvíme. Pokud se bude opravdu optimalizace MHD Žďár provádět a ne pouze o ní maximálně uvažovat, tak se tady někdo tou informací určitě pochlubí. Zatím žádný novinky ze žďárské MHD nemám, abych jak se říká obrátil list." W3C
374) Názor (plné znění) - zveřejněno 7. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: Je dobrý mít dobrý informátory. Ale já bych tu diskuzi k optimalizaci MHD Žďár nad Sázavou už skončil. Skoro všichni se shodují v tom, že teď se nic nechystá, žádný projekt není, žádné diplomky nebo něco jiného na toto taky nejsou. Takže to všechno byla nějaká informační kachna a už bych to dál nepitval. Nikdo ani to nijak nedoložil, jako nějaký ověřený zdroj. Někteří asi jenom vaří z vody, asi mají dojem, že něco slyšeli. Bral bych to jako uzavřenou věc. Možná bude něco v budoucnu, ale to je teď takové kdyby-možná-asi, zkrátka spekulace. Energii bych na to už neplýtval a zabýval bych se raději něčím skutečným." Wencák
373) Názor (plné znění) - zveřejněno 4. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Martin zlivský: Využil jsem svůj dobrý informační zdroj na DFJP UPCE a poptal jsem se na ty bakalářské práce. Chvíli to trvalo ale nakonec se to podařilo zjistit. Snad to napíšu správně a nezkomoleně, co pro mě zjistil. Letos prý pro studenty-bakaláře bylo několik podobných témat, ale ke Žďáru přímo žádný. Pokud je jako JB myšlený J...f B.....k, tak ten prý navrhoval zase Havl.Brod a ne Žďár, teda "Změny v dopravní obslužnosti města Havlíčkův Brod veřejnou osobní dopravou". Potom tam bylo "Vznik systému městské autobusové dopravy (MAD) v Chotěboři" od PD a ještě "Analýza linkového vedení MHD ve vybraném městě a návrhy na změny" od JK. Nic dalšího z okolí Žďáru pro bakaláře nebylo. A taky si prý nikdo z těchto třech témat nic nevybral, ale to je od něho neověřená informace. Myslel jsi některý téma z těch tří? Tak co, jaký mám informační zdroje? Perfektní Ani jsem nevěřil, že se k tomu dostane. Kdo umí ten umí. Akorát jsem se neptal taky na diplomky, to mi hned nedošlo, protože jsi psal jen o bakalářských pracech. Znova se ptát nechci, ať ho nenaštvu. Můžeš se tam optat zase ty na diplomky ať furt neotravuju o informace, aby mě příště až zase něco budu chtít, neposlal do pryč?" W3C
372) Názor (plné znění) - zveřejněno 1. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: kdybychom se neznali tak bych nemohl napsat, že to o čem zde JŠ informoval je ověřená záležitost. Mám za to, že jsem to zhrnul v rámci možností dostatečně + příspěvek JŠ č. 1099. Nepředpokládal jsem, že by někoho napadlo aby vypracovatel optimalizace sám sobě zadal předběžnou kalkulaci za optimalizaci, spíše na základě oslovení. Podle toho co vím tak záměr objednatele nesouvisí se snahou DF to někomu "udat", jak uvedl MZ. Ještě pro upřesnění, nikdo nepsal DNES ale že se uvedený záměr chystá, takže DNES to chce trpělivost." Driver
371) Názor (plné znění) - zveřejněno 1. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Off topic: Martin zlivksý: Na FD ČVUT se témata nepřidělují, ale studenti si je více méně volí sami podle toho v jakém jsou zařazeni projektu (samozřejmě tu existuje možnost, že vedoucí Bp/diplomky pisatele někam nasměřuje)" C 943
370) Názor (plné znění) - zveřejněno 1. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C a další: Omlouvám se za odmlku, ale autobusové diskuse sleduji jen letmo a zapomněl jsem, že zde dlužím odpověď. O vypsaných a přidělených tématech na ČVUT přehled nemám, to bohužel sloužit nemohu. Na DFJP UPCE je dlouhodobá snaha toto téma někomu "udat", letos mělo jít pouze o bakalářskou práci. Nakonec z přehledu zmizelo, nejsem si teď jist, zda i se studentem, nebo si dotyčný pouze téma změnil. Je též možné, že kvůli dlouhodobějšímu nezájmu o téma to zpracuje přímo někdo z doktorandů, příp. doktorů. Náplní by byla optimalizace s cílem ušetřit, a to jak změnami linkového vedení, tak dalšími provozně-organizačními úpravami. Pokud by byl zájem, mohu se na to blíže optat. Předpokládám, že vypisovatelem je stále JB." Martin zlivský
369) Názor (plné znění) - zveřejněno 1. 11. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Tady se nemůže ani odpovídat za jiné osoby??? A pokud nemáš informace ty, tak o tom informace vůbec neexistují? Myslel jsem, že ti to aspoň trochu docvakne, když napíšu "zájem ušetřit", ale ne, ty se zas hrabeš ve slovíčkaření. Tak uvažuj, kdo by tak mohl mít zájem ušetřit? Vypracovatel optimalizace - ten asi ne..." Jan Širc
368) Dotaz (kráceno) Budete měnit jízdní řády? P.S., ? Odpověď: viz odpověď na Dotaz číslo 361
367) Názor (plné znění) - zveřejněno 31. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Ty informační kanály jsou dobrý, jsem s nima spokojený. Těžko bych hledal lepší. A koukám, že někdo umí číst myšlenky - to já ještě neumím. Myslím tím ten "zájem", protože o tom psal Driver, za něho odpovídá jiný. No ledaže, ledaže byste oba seděli před jedním computerem. Neznáte se oba náhodou? O tom, že by se dalo každé MHD včetně Žďáru zlepšit, o tom žádná. Třeba v budoucnu k tomu dojde, ale DNES opravdu, ale opravdu o tom nejsou informace. To aby mě potom někdo nechytal za slovo. Byl jsem teď mírný?" W3C
366) Názor (plné znění) - zveřejněno 31. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Asi by to chtělo lepší informátory. Tím zájmem se myslí zájem ušetřit." Jan Širc
365) Názor (plné znění) - zveřejněno 31. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Driver: Ale já jsem mírnější než Jan Širc v příspěvku ze dne 28.10., protože hned druhého tvrdě neshazuji poznámkou o nesmyslech. Vysvětlení jsem napsal v příspěvku z 28.10., nebudu se opakovat. Taky jsem nikdy netvrdil, že třeba v budoucnu se optimalizace MHD Žďár provádět nebude, protože celou dobu píšu o současnosti a nikdo z nás stejně neví, co bude třeba příští rok. Celou dobu píšu o tom, že v SOUČASNOSTI se o ničem neví a mé informační zdroje mě ještě nezklamaly - a to jsem pro jistotu vyzkoušel fakt všechny informátory, co normálně nedělám. Pouze nerozumím té větě, kde se píše "že by byl zájem na optimalizaci MHD ve Žďáru n.S. je prostý fakt". Ten "zájem" se zde myslí zájem města nebo zájem dopravce ZDAR nebo zájem vypracovatelů optimalizace? Celkem by mě to zajímalo, takto to nemá jednoznačný význam. A pokud možno uvést zdroj informací. Díky, rád se něco dozvím." W3C
364) Názor (plné znění) - zveřejněno 28. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: byl bych trochu mírnější. JŠ by nikde a nikdy neuvedl nepodložené informace. To, že by byl zájem na optimalizaci MHD ve Žďáru n.S. je prostý fakt. Otázky - kdo se tím bude zabývat, kolik za to je objednavatel ochotný zaplatit a od čehož se odvíjí rozsah optimalizace jsou pravděpodobně na začátku. Takže asi proto neúplné informace. Jestliže to ještě není uzavřená záležitost je zbytečné to uvádět na webu a že o tom někdo z dopravních fakult neví ještě také nic neznamená. Čas ukáže." Driver
363) Názor (plné znění) - zveřejněno 28. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Jan Širc: Typická odpověď toho, kdo si nechce přiznat vlastní chybu a cítí se neoprávněně ukřivděný. Tak za prvé není pravda, že o tyto informace tady nikdo nestojí. Ale tady se pochybuje o tom, že napsané informace jsou ověřené a ze spolehlivých zdrojů. Podle mě K-report má snad lepší úroveň než nějaký trapný chat, kde se asi tomu, co se tam píše, těžko úplně věří. Když to mám napsat přímo, tak nevěřím, že by nějaký profesor fakulty se věnoval nějakému malému MHD, protože ten by se asi zabýval daleko větším městem. A navíc není nikde žádný link na web nebo odkaz na novinový článek, kde se o celé záležitosti píše. Taky nikde není zpráva o tom, že by se vypisovala zakázka na optimalizaci MHD. Díval jsem se na oba hlavní weby pro MHD Žďár a ani na tom oficiálním ani na tom neoficiálním není ani zmínka. Kdyby něco takovýho se opravdu chystalo, tak se tam o tom určitě bude psát. A druhá věc: tady v diskuzi nikdo nenapsal ani neřeší, že "kdo není ze Žďáru nemůže dělat optimalizaci MHD". Takový názor je právě ten klasický nesmysl, co tady kritizuji. Nebo se snad tím podporuje to, že nejlepší a nejlevnější by to bylo zadat odborníkům z jedné našich dvou dopravních fakult, tedy z Prahy nebo Pardubic? Některé lidi z obou fakult znám a tak se mi poptali, ale o žádném projektu nebo diplomce pro optimalizaci MHD Žďár neslyšeli." W3C
362) Názor (plné znění) - zveřejněno 28. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: To nemá cenu komentovat. Příště radši žádné informace psát nebudu. Stejně o to evidentně nikdo nestojí. Raději si tu dál řešte svoje nesmysly typu "kdo není ze Žďáru nemůže dělat optimalizaci MHD"." Jan Širc
361) Dotaz (kráceno) slysel jsem ze se o nveho roku budou menit jizdni rady na mestske doprave ... je neco o tom znamo? T.?., ? Odpověď: Podle posledních informací by od prosincové změny jízdních řádů k nějaké větší změně dojít nemělo.
360) Názor (plné znění) - zveřejněno 27. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3c: spíš někdo něco zaslechl, napsal to v dobré víře sem a jiní se toho chopili a upravili dle sebe, případně doplnili o nějaké spekulativní názory. Prostě takové lidové vypravěčství..." 9 tr
359) Názor (plné znění) - zveřejněno 27. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Jan Širc, Martin Zlivský a ostatní: Takže když to shrnu, tak jednou se píše o optimalizaci linek MHD, podruhé o změně turnusů, jednou o profesorovi, podruhé o studentovi, potřetí o docentovi, počtvrté o kdoví kom jednou o 100000 korun, podruhé se to odvolává jednou o diplomové práci, podruhé o zakázce a nikdo pořádně nenapíše, odkud to ví nebo se jen domnívá takže ke změnám MHD ve Žďáře jsem si už dost přečetl a teď bych prosil o drobnou změnu a chtěl bych slyšet tu o Červené Karkulce" W3C
358) Dotaz (kráceno) Proč jste přestěhovali informace z nádraží k Ivanovi? I malé dítě by vám řeklo, že informace mají být v místě odjezdů autobusů. P.Š., Žďár nad Sázavou Odpověď: Vážená paní nebo slečno, zaslal jste svůj dotaz na nezávislé internetové stránky pro MHD Žďár nad Sázavou. Pro odpověď požádejte některého kompetentního pracovníka dopravce.
357) Názor (plné znění) - zveřejněno 26. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "O diplomce tady mluvil MZ. Já mám informace, že to má být někdo z Pardubic (ale né student). Nějaký prof., doc. či ing. a ten si za to určitě nechá zaplatit. Jestli to bude 100 tis. nevím, to jsem jen tak plácnul pro ilustraci problému. Mimochodem, třeba se nebude měnit jízdní řád, ale jenom se bude hledat úspora v turnusech." Jan Širc
356) Názor (plné znění) - zveřejněno 26. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Jan Širc: Jakých 100 tisíc za diplomku, diplomky se snad dělají zadarmo!? Aspoň co vím od kámošů, tak dopravní fakulty v Pcích a v Praze výsledky diplomek neprodávají. Chápu to správně, že se tady mluví o diplomce, která bude na optimalizaci MHD ve Žďáru? W3C: Taky jsem o ničem, že by se měla měnit MHD neslyšel, je to celý nějaký divný." Johannus
355) Názor (plné znění) - zveřejněno 25. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Taky se mi nezdá, že by si ZDAR něco takového za prachy zadával, když teď nemá na rozhazování. Je lepší nechat si udělat optimalizaci třeba za 100 000 Kč a ušetřit třeba 1 000 000 Kč ročně nebo nedělat nic?" Jan Širc
354) Názor (plné znění) - zveřejněno 24. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Martin Zlivský: Mluvíš o diplomce z FD ČVUT? A pokud ano, tak z ústavu 613, 617 nebo jiného? Celkem by mě to zajímalo ... " W3C
353) Názor (plné znění) - zveřejněno 24. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Wencák a ostatní: Asi se nejvíc budu blížit k pesimistickému Wencákovi. Pátral jsem a zjistil, že MHD Žďár ve stávající podobě existuje s několika kosmetickými změnami mnoho let. Je to podobný známé slovní perle, že současný stav dopravní obslužnosti netřeba měnit, protože je optimální již mnoho let - asi víte, kdo tohle rád říká, ale ze Žďáru není a tamní MHD se to taky netýká. Taky se mi nezdá, že by si ZDAR něco takového za prachy zadával, když teď nemá na rozhazování. To by si udělal vlastními silami, ať je málo nebo hodně deformován místními znalostmi. Celý mi to fakt přijde jako ta jedna paní povídala, co tady psal Wencák. Ale beru, že něco se asi doopravdy na web nepíše. Jenomže takhle to vypadá total off. To pak z toho může vzniknout optimalizace do šuplíku a na to dneska nikdo peníze nedá. A všechny moje dobré informační zdroje mlčí, že by se něco ve Žďáře s optimalizací MHD mělo dít, protože mě zatím nezklamali. Taky si to neberte osobně, ale fakt to vidím jako třeba nějakou novinářskou kachnu, co třeba některý kandidát do komunálních voleb o MHD vyplodil, novináři to překroutili a tento výmysl si začal žít vlastním životem." W3C
352) Názor (plné znění) - zveřejněno 24. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Je třeba si uvědomit, že některé informace (jako např. odkud to vím) prostě nelze zveřejnit, takže se musíš spokojit s tímhle. Je běžnou praxí, že se na optimalizaci a další poradenské služby objednávají specializované firmy (příp. VŠ). Samozřejmě že za prachy - zadarmo to nikdo dělat nebude." Jan Širc
351) Názor (plné znění) - zveřejněno 24. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "wencák: běžná praxe, že nkdo neinformovaný rozhoduje o něčem. Na druhou stranu může ale nabídnout řešení, které je potřeba a místního by nenapadlo, protože je už deformován právě místními zvyklostmi." 9 tr
350) Názor (plné znění) - zveřejněno 24. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Jan Širc, Martin Zlivský: Celý mi to připadá přitažený za vlasy, proč by někdo z Pardubic řešil MHD ze Žďáru. Jo, kdyby to byla diplomka nějakého studenta ze Žďáru, budiž, ale aby to byl někdo z Pardubic bez místních znalostí a sám od sebe to dělal, mi přijde jako nesmysl. ZDAR si toto kdyžtak udělá sám, nepotřebuje nějaké pardubické rozumy. A kdyby se to dělalo ještě před komunálními volbami bez znalostí jejich výsledků, tak to už vůbec ne. Všechno mi to o tom z Pardubic přijde jako neověřená spekulace, tedy jako jedna paní povídala. Když něco tvrdíte, v dobrém, tak je potřeba napsat, odkud to vím, tedy podrobnosti. Ale zase to neberte osobně, snaha o informování jiných je třeba ocenit." Wencák
349) Názor (plné znění) - zveřejněno 24. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "MZ: S tím profesorem jsem možná trochu přestřelil, vím pouze to, že to má být někdo z pardubické VŠ." Jan Širc
348) Dotaz (plné znění) Dobrý den. Jsem analytik a programátor webových aplikací. Víceméně náhodou jsem narazil na Váš web a jsem docela překvapen kombinací značného rozsahu zde podávaných informací a zastaralé formy. Web je evidentně hodně starý a zároveň pečlivě udržovaný, co se obsahu týče. Má však rezervy v přehlednosti, designu a optimalizaci pro vyhledávače. Chtěl bych Vám nabídnout podrobnou analýzu webu, a sice zdarma. K analýze běžně připojuji nabídku opatření, která bych na webu mohl udělat. Zda tuto nabídku pak využijete, bude záležet samozřejmě na Vás. Sdělte mi, prosím, zda o onu analýzu máte zájem. Budu se těšit na případnou spolupráci. T.S., ? Odpověď: Díky za Váš zájem. Hned na úvod je Vás třeba upozornit, že provozovatelem stránek je volné sdružení fyzických osob, které nemá žádné příjmy a tudíž náklady na provoz webu se snaží snižovat na minimum. Z tohoto důvodu již bylo v minulosti odmítnuto několik komerčních nabídek na změnu podoby stránek. Ze stejných důvodů se o tomto neuvažuje ani v budoucnu. Jak je na stránkách napsáno, tak byly spuštěny v únoru 2001. V únoru 2003 byla provedena celková změna podoby prakticky do současného stavu - potom tedy do současnosti došlo jen k drobným úpravám vzhledu stránek. Je třeba souhlasit s Vámi v tom, že po programátorské stránce web asi vysoko hodnotit nelze. Opravdu je kladen důraz pouze na informační náplň a odbornost. Shodou okolností se nyní uvažuje o tom, že v souvislosti s 10. výročím spuštění stránek (únor 2011) se přeci jenom částečná grafická úprava asi provede. Co by ale mělo zůstat, tak to je možnost úpravy stránek přímo pomocí zdrojového kódu - například v Poznámkovém bloku. Web je totiž tvořen ve velmi jednoduchém editoru s následnou úpravou zdrojového kódu, což by do budoucna mělo zůstat. Takže v současné době se jedná pouze o změnu tzv. šablony stránek. Jediné, na čem se trvá, je rozbalené menu v levé části stránek, což by mělo zůstat i nadále. Dá se proto očekávat, že Vaše analýza webu (přehlednost, design a optimalizace pro vyhledávače) by nedopadla dobře. Ovšem tomu se nikdo nebrání - tedy pohledu ze druhé strany. Závěrem je třeba ještě jednou připomenout, že mohou být akceptovány pouze následné bezplatné nabídky, což ve Vašem případě asi nebude. Toto se dá pochopit, zajímá Vás určitě i komerční přínos Vaší činnosti.
347) Názor (plné znění) - zveřejněno 23. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Jan_širc, W3C: Je to náplň jedné diplomové práce (snaha o to vnutit takové téma někomu, existuje už delší dobu...), takže to bude dělat bakalář, budoucí potenciální inženýr. Vedoucím práce je snad pouze doktorand, takže informaci o profesorovi bych bral jako šum. Ale z hlavy to nevím, mohu to časem ověřit, bude-li zájem." Martin zlivský
346) Názor (plné znění) - zveřejněno 21. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Jan Širc: Na slovo optimalizace dopravy jsem háklivý, protože se tím obvykle myslí šktrtání linek. Asi se musí šetřit, tak je asi potřeba něco zrušit i v MHD. Rád bych neměl v tomto případě pravdu, aby to byla výjimka. A odkud je ta informace o tom Pardubičákovi? To bylo v nějakých novinách či kde?" W3C
345) Názor (plné znění) - zveřejněno 21. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Ve Žďáru se chystá optimalizace linek MHD. Má to dělat nějaký profesor z Pardubic." Jan Širc
344) Názor (plné znění) - zveřejněno 21. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: To se zatím přesně neví, ale řidiči na všech linkách MHD po celém Žďáru počítají lidi. Fakt mě zajímá, co se ve skutečnosti chystá." Johannus
343) Názor (plné znění) - zveřejněno 15. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Johannus: To se jako nějaký linky MHD budou rušit nebo půjde o něco jiného?" W3C
342) Názor (plné znění) - zveřejněno 12. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: Vznikla prý pracovní skupina, kde je kromě lidí od dopravce a úředníků města ještě někdo jiný. Oni chtějí měnit MHD úplně celou, linky asi pak většinou povedou jinak." Johannus
341) Názor (plné znění) - zveřejněno 7. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Johannus: Co se chystá? Nemám informace ..." W3C
340) Názor (plné znění) - zveřejněno 7. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Wencák: Nevím, jestli od prosince, ale vidím to tak, že v roce 2011 ke změnám může dojít, něco se asi chystá." Johannus
339) Názor (plné znění) - zveřejněno 3. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Wencák: asi zůstane vše při starém, o nějakých změnách se nemluví" W3C
338) Názor (plné znění) - zveřejněno 1. 10. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "budou od prosince nějaké změny JŘ u MHD Žďár?" Wencák
337) Názor (plné znění) - zveřejněno 12. 9. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Wencák: Starosta na netu města doslova tvrdil, že jízdní řády MHD budou procházet jistými úpravami. Sám nevím ... " W3C
336) Názor (plné znění) - zveřejněno 12. 9. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: O tom nic nevím. Kdo to tvrdí?" Wencák
335) Názor (plné znění) - zveřejněno 11. 9. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Ve žďárské MHD se prý bude měnit vedení linek. Víte o tom někdo něco?" W3C
334) Dotaz (plné znění) Dobrý den, omlouvám se, že Vás znovu obtěžuji, ale měl bych ještě pár dotazů. Všiml jsem si, že na Vašich stránkách máte přehled o tom, jaké vozidlo zajišťuje ten který spoj MHD ve Žďáru. Nebyl by na Vašich stránkách nebo někde jinde přehled vozidel společnosti ZDAR, a to ať už městská, tak i meziměstská doprava? Na stránkách ZDAR evidenci vozidel nemají, jen tam podotýkají, jaké vlastní typy vozidel. A také, jak vypadají oběhy vozidel nebo ještě lépe řečeno - služební jízdní řády? Děkuji a posílám mnoho pozdravů R.H., Brno Odpověď: Dobrý den, seznam vozidel je na stránce http://seznam-autobusu.cz/zdar.html. Oběhy autobusů příměstských linek jsou bohužel neveřejné, takže by se musely vyžádat u dopravce. Snad Vám aspoň napůl kladná odpověď pomůže.
333) Dotaz (kráceno) Běžte se mrknout na novou zastávku Nákupní park. Klasický zastávkový sloupek nikde, lidi skáčou z autobusu do staveniště. P.R., Žďár nad Sázavou Odpověď: Zastávka MHD měla být připravena 1.9., ale investor Sallerova výstavba svůj slib nesplnil a výstavbu zastávky nedokončil.
332) Dotaz (plné znění) Dobrý den, dnes jsem se zcela náhodou dostal na Vaše nezávislé stránky o městské hromadné dopravě ve Žďáru nad Sázavou. Vzhledem k tomu, že jako velký milovník Vysočiny a Žďárských vrchů zvláště, jsem se zajímal o práci řidiče autobusu ve společnosti ZDAR a vypadá to, že by to mohlo klapnout, jsem se snažil najít nějaké informace o MHD, byl jsem příjemně překvapen zpracováním Vašich stránek, které jsou podrobné a přehledné. Naprostým unikátem je fotografie všech zastávkových stojanů. Proto mám na Vás několik dotazů: 1) překvapuje mě, že městské zastávkové stojany jsou v provedení MHD - a ještě navíc nevýrazné žluté barvy. Neplánuje se jejich hromadná obnova tak, jak je tomu v určitých oblastech mimoměstských, kde obsluhu zajišťuje ZDAR? 2) máte nějaký hromadný přehled o všech zastávkových stojanech ve městě? Např. jestli není zničený vandaly, jestli na nich nejsou uvedena čísla linek, která tam už nejezdí anebo naopak, jestli tam některá čísla nechybí, jestli není stržený či poškozený jízdní řád apod.? Podle Vašich fotografií mi některé zastávky připadnou v žalostném stavu. Kontroluje to někdo pravidelně a obnovuje (viz fotografie ze Zelené hory?) 3) nemyslíte si, že označení linek zároveň čísly a písmeny je nepřehledné? Že by nebylo lepší označit linky 1,2,3,4,5,6,7,8,9,... anebo A,B,C,D,E,F,G,... tak jak je tomu ve většině systémů MHD v ČR? Neplánuje se nějaké přečíslovávání či přetrasovávání linek? Za Vaše odpovědi Vám předem děkuji a také děkuji za vynikající zpracování Vašich stránek. R.H., Brno Odpověď: Díky Vám za pochvalu. Nyní k Vašim dotazům, které sice měly být raději zaslány přímo někomu kompetentnímu od dopravce ZDAR, přesto je na ně možné zkusit odpovědět. 1) Označníky zastávek (hovorově zastávkové stojany) byly pořízeny městem od ostravského dopravního podniku, který je vyřazoval. Co se týká barvy, to by asi byla otázka dopravci, ale výraznější barva by se mohla použít (původní oranžová barva po vyblednutí se totiž mění na Vámi uvedenou žlutou barvu). Pokud by došlo k obnově označníků, tak by to muselo být asi jedině pomocí tzv. evropských peněz. 2) Informace (o problémech) jsou k dispozici o jednotlivých označnících zastávek, ale souhrnná statistika je snad částečně na konci stránky http://mhd-zr.xf.cz/sdruzeni/studie/studie31.htm (zatím stav červen 2009, za letošní červen se toto zaktualizuje zhruba do měsíce). O technický stav a zřizování označníků se stará město, čímž patří Žďár asi k menšině, protože jinde je to častěji starost dopravce. Technický stav v současné době není dobrý, s tím nelze nesouhlasit. Město nátěr označníků obnovuje průběžně. Není stanovena nějaká perioda, kdy se mají zastávky spolu s označníky kontrolovat, ani dopravce žádného pracovníka k tomuto určenému nemá (někdy k nápravě dojde v řádu měsíců, někdy bohužel v řádu roků). 3) Důvod zvláštního číslování je v tom, že původně byly opravdu jen linky s číselným označením. Ovšem skoro na každé lince bylo několik variant vedení tras spojů. Když dopravce na označníky místo linkových jízdních řádů zavedl jízdní řády zastávkové, muselo se to rozlišit, a proto se k původnímu číslu doplnilo ještě dodatkové písmeno. Možná v dohledné době dojde ke změně v číslování/trasování linek, ale to bych hodně předbíhal. Ještě jednou děkuji za pochvalu, ale s kolegy jsme si vědomi rezerv, které ještě stránky mají. Například do měsíce bude u všech karet zastávek v rámci Vámi zmiňované interaktivní mapy doplněna i GPS poloha označníků zastávek.
331) Názor (plné znění) - zveřejněno 27. 8. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Wencák: V týdnu jsem se tam byl podívat a zastávka je zatím rozestavěná - snad to do září stihnou asi měli dost času nebo to dělají jako klasicky ve Žďáře na poslední chvíli." W3C
330) Názor (plné znění) - zveřejněno 27. 8. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: jestli je myšlena zastávka Brněnská, Nákupní park, tak tam zatím budou zajíždět jenom linky 2A a 4C ... od prosince se uvidí jestli další linky" Wencák
329) Názor (plné znění) - zveřejněno 26. 8. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Od 1.9. v MHD Žďár zprovozněna nová zastávka u nových obchodů na Brněnské ulici." W3C
328) Dotaz (kráceno) Chtel bych Vam nabidnout moznost spoluprace, pomohl bych Vam s redesignem webovych stranek popripade provoz na odvozene domene. Jde mi o spoupraci formou prolinkovani a tim prinos obema stranam. J.Ž., Velké Meziříčí Odpověď: Vaše nabídka je zajímavá, ale hned na úvod musím napsat, že naše sdružení je neziskové, tzn. z provozu internetových stránek jsme dosud měli nulový příjem. Náklady se snažíme minimalizovat, provoz je ve vlastní režii. Více než příjmu si hledíme nezávislosti, která je pro naše sdužení podstatnější. Z tohoto důvodu je asi Vaše nabídka redesingu irelevantní, jsme realisti, dovedeme to pochopit. Co se týká spolupráce, tak je možné nabídnout výměnu odkazů, jak se tomu děje i v několika případech. Na stránce http://www.mhd-zr.xf.cz/odkazy.htm je již několik odkazů spolupracujících webů. Tedy odkazy jejich webů jsem umístil na této stránce, oni naopak odkaz na tento web umístili u sebe. Pokud budete mít zájem o tuto formu spolupráce, tak se prosím ozvěte. Bylo by to ale asi až v září, protože téměř do konce srpna stránky nejsou aktualizovány (jako každé letní prázdniny).
327) Názor (plné znění) - zveřejněno 1. 8. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Wencák: jasně , ale od pátku už změny v provozu MHD Žďár kvůli výstavbě nové okružní křižovatky byly zrušeny, teď je to až do středy beze změn" W3C
326) Názor (plné znění) - zveřejněno 30. 7. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: to asi těžko beze změn ... už od poloviny příštího týdne se bude natrvalo posunovat zastávka na Brněnské u sídla policie" Wencák
325) Názor (plné znění) - zveřejněno 29. 7. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Výstavba okružní křižovatky Nádražní - Strojírenská už končí, brzo bude MHD Žďár zase beze změn v provozu." W3C
324) Dotaz (kráceno) Kruhový objezd bude asi brzo hotov. Co pak MHD? P.,R., Žďár nad Sázavou Odpověď: viz dotaz číslo 322
323) Názor (plné znění) - zveřejněno 26. 7. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: toho řidiče taky znám z vlastní zkušenosti, bohužel" iu86asd
322) Dotaz (kráceno) Kdy zase budou jezdit autobusy normálně až se skončí stavba kruháče U Ivana? Jako žďáráka mě to už štve. D.,?, Žďár nad Sázavou Odpověď: Výstavba okružní křižovatky by měla skončit na přelomu července a srpna. Pak se obnoví původní linkové vedení MHD.
321) Názor (plné znění) - zveřejněno 21. 7. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Fred 55: Byl to prý ten protivný řidič, co na MHD jezdí. A autobus to byl ten starý Mercedes." W3C
320) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 7. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: vcera rano na objizdce byla nehoda, autobus MHD se chtel couvanim na krizovatce Smetanovy a Tyrsovy vyhnout couvanim jinemu autobusu MHD a pritom smetl za sebou stojici motorku, nastesti motorkar stihl uskocit" Fred55
319) Názor (plné znění) - zveřejněno 4. 7. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "od 7. 7. 2010 od 8:00 do 31. 7. 2010 uzavírka křížovatky Strojírenská-Nádražní-Smetanova i pro autobusy MHD Žďár, dotkne se to linek 1A, 1B, 2B, 3B, 3C, 4A, 4B, 4C a 6" W3C
318) Reakce na dotaz číslo 315 (plné znění) Tak aspoň budete moct navrhnout to IDS, co máte pod linkem Studie proveditelnosti IDS. :o) P.R., Žďár nad Sázavou
317) Názor (plné znění) - zveřejněno 24. 6. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Od pátku do neděle se ve Žďáru konají mezinárodní cyklistické závody. MHD bude dost omezená." W3C
316) Názor (plné znění) - zveřejněno 20. 6. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Zatím to vypadá, že nová zastávka MHD Žďár pro obchodní zónu na Brněnské brzo nebude, protože i když všichni mají zájem, tak ne investor." W3C
315) Dotaz (kráceno) MHD Žďár nebude součástí IDS Vysočina, který byl zamítnutý. Je to pro vás zajímavý nebo ne? P.R., Žďár nad Sázavou Odpověď: Ano, je to zajímavá informace, která se objeví co nejdříve pod Aktualitami.
314) Dotaz (kráceno) Co brání dát u interaktivní mapy polohy zastávek podle GPS? K.?., ? Odpověď: Výborný tip! Až se v září bude dělat aktualizace fotografií na jednotlivých kartách zastávek u interaktivní mapy, bude doplněna i GPS poloha označníků zastávek.
313) Názor (plné znění) - zveřejněno 1. 6. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: já mám čipovku novější, mě se to zatím netýká :-)" STS Chvojkovice-Brod
312) Názor (plné znění) - zveřejněno 30. 5. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "v MHD Žďár končí platnost původních čipových karet - viz web - info bylo i jinde" W3C
311) Názor (plné znění) - zveřejněno 24. 5. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: Za poslední dobu vůbec nic, vůbec se o tom nemluví." STS Chvojkovice-Brod
310) Názor (plné znění) - zveřejněno 20. 5. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Víte někdo něco o tom, jako to aktuálně vypadá s plánovanou zastávkou žďárské MHD u nových obchodů na Brněnské? Nějak se o tom moc neví." W3C
309) Názor (plné znění) - zveřejněno 18. 5. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: Uzavírka Libušínské ulice už skončila, linky žďárské MHD už zase jezdí přes zastávku Libušínská. Takže teď je změna v provozu linek MHD jen kvůli výstavbě kruhového objezdu Nádražní-Strojírenská." STS Chvojkovice-Brod
308) Dotaz (kráceno) Křižovatka u Ivana prý bude koncem výstavby kruhového objezdu zavřená i pro MHD a linkáče. Kdy to bude? P.R., Žďár nad Sázavou Odpověď: Tato informace dosud není k dispozici, ale mohlo by se tak stát s ohledem na rychlý postup stavebních prací při výstavbě okružní křižovatky již v průběhu měsíce června. Informace se na webu objeví co nejdříve, jak bude k dispozici. Omezení se bude týkat jak linek MHD, tak i veřejné linkové autobusové dopravy.
307) Dotaz (kráceno) Dobrý den, naše společnost (pozn.: odstraněno jméno společnosti) se kromě tvorby nových internetových stránek věnuje i modernizaci stávajících, většinou amatérsky sestavených stránek. ... Proto si vám dovolujeme nabídnout naše služby, o kterých podrobnosti a cenovou nabídku zjistíte na našem webu (pozn.: internetová adresa odstraněna). ... (pozn.: jméno a sídlo společnosti odstraněno) Odpověď: Vážený pane inženýre, protože provozovatel internetových stránek pro MHD Žďár nad Sázavou je volné sdružení fyzických osob, je Vaše nabídka irelevantní. Sdružení nemá žádné příjmy ze své činnosti, zároveň se snaží co nejvíce minimalizovat náklady na svoji činnost. Nezbývá než doufat, že v další nabídce Vašich služeb u jiného subjektu budete úspěšnější.
306) Názor (plné znění) - zveřejněno 11. 5. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Johannus: Je to tak. Opravovaný úsek na Brodské budou objíždět linky žďárské MHD po Okružní ulici." W3C
305) Názor (plné znění) - zveřejněno 10. 5. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "STS Chvojkovice-Brod: Brodská ulice by se měla opravovat snad už od června. MHD Žďár by se to nemělo dotknout, po opravovaném úseku MHD nejezdí." Johannus
304) Názor (plné znění) - zveřejněno 7. 5. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "STS Chvojkovice-Brod: Aby toho nebylo málo, tak ještě od nedělního večera se uzavírá Libušínská ulice kvůli pouti, a to až do 17.5. Ovlivní to provoz 4 linek MHD Žďár." W3C
303) Názor (plné znění) - zveřejněno 3. 5. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "W3C: Brodská ulice se bude snad opravovat, až bude hotový kruhový objezd U Ivana. Viděl bych to tak na polovinu září. Jaký budou dopady na MHD Žďár nevím, protože to bude podle toho, který úseky se budou opravovat." STS Chvojkovice-Brod
302) Názor (plné znění) - zveřejněno 29. 4. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "STS Chvojkovice-Brod: Díky, bylo to ono. Snad ten kruhový objezd do prázdnin postavit stihnou, aby už od září žďárská MHD jezdila normálně. Tedy podle toho, jak to bude s opravou Brodské ulice." W3C
301) Názor (plné znění) - zveřejněno 29. 4. 2010 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině) "Johannus: To náhodou vím. Bylo to v týdeníku Sedmička pro Žďár nad Sázavou ve vydání 15.4., kde se píše toto: "Takhle to bude do konce června, od července bude platit úplná uzavírka. Pak budou muset po objížďce jezdit i autobusy," informuje vedoucí provozu žďárské pobočky firmy Colas Jiří Hladík. Když se píše o autobusech, tak se tím rozumí i autobusy MHD Žďár." STS Chvojkovice-Brod |
|