english        Kurze Information in Deutsch                
   
MHD ŽĎÁR NAD SÁZAVOU
nezávislé internetové stránky

   CESTOVÁNÍ V RÁMCI MHD  
.
   PRAKTICKÉ RADY A INFORMACE  
   KONTAKT A DISKUZE  
.
   ZAJÍMAVOSTI Z MHD  
   ANKETY, TESTY, HRY, UŽITEČNÉ  





© Volné sdružení "Za žďárskou MHD"
Stránky založeny 12. 2. 2001


             Úvodní stránka / Kontakt a diskuze  

NÁZORY, DOTAZY, KOMENTÁŘE

NÁPOVĚDA K TÉTO INTERNETOVÉ STRÁNCE:
Na této a ostatních souvisejících stránkách jsou uvedeny názory, dotazy a komentáře k těmto stránkám.
I vy můžete přispět zasláním zprávy elektronickou poštou na adresu provozovatele těchto stránek, uvedené pod odkazem Kontakt.
UPOZORNĚNÍ:
Provozovatel stránek si vyhrazuje právo obsahové korekce došlých dotazů (neplatí pro příspěvky na K-reportu). Text, který je v rozporu s právními normami a etikou, nebude zveřejněn, stejně jako text, jehož obsah není zaměřen na problematiku MHD především ve Žďáru nad Sázavou (nejsou zde taktéž uvedeny konkrétní dotazy, jako například na dopravní spojení v rámci MHD apod). Dotazy + odpovědi k platebním (čipovým) kartám jsou pod odkazem Platební (čipové) karty.
.

1-100./.101-200./.201-300./.301-400./.401-500./.501-600./.601-700./.701-800./.801-900./.901-1000./.1001-1100../.1101-1200../.1201-1300../.1301-1400../.1401-1500./. 1501-1600./. 1601-1700./. 1701-1800

900) Názor (plné znění) - zveřejněno 2. 11. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55: Označník je už otočený správně.
Prodloužilo se přeložení zastávky Libušínská do listopadu, nejpozději ale do konce měsíce."
W3C


899) Názor (plné znění) - zveřejněno 29. 10. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C, 20. 10. 2013: Tak zatím ten druhý pokus nebyl, označník je pořád blbě otočený."
jirka55


898) Názor (plné znění) - zveřejněno 28. 10. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Z kraje listopadu? To sotva! Oznacniky MHD bych videl na dalsi rok. :-("
Zich


897) Názor (plné znění) - zveřejněno 25. 10. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Mirek Z.: Snad na začátku listopadu - http://www.zdarns.cz/Dotazy/odpoved-jednotliva.asp?O=2995"
W3C


896) Názor (plné znění) - zveřejněno 24. 10. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Kdy bude hotova rekonstrukce zastavky Wonkova, ta strana vozovky u potoka?"
Mirek Z.


895) Názor (plné znění) - zveřejněno 20. 10. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55: Označník na straně u potoka je už správně otočený. Označník u zástavby má už doplněný jízdní řád 1C, ale označník je pořád otočený o 180 stupňů. Tak snad na druhý pokus se to povede."
W3C


894) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 10. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"K.K.B.: Souhlas, asi stavaři při rekonstrukci zastávky označníky pootočili a nikdo kompetentní od dopravce nebo z úřadu si toho doteď nevšiml."
jirka55


893) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 10. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Jano: Kdyz jsou oba oznacniky pootoceny tak, ze se musi vlezt do hliny nebo k potoku, tak to jinak nejde! A o snaze uredniku k MHD, to je bohuzel jen teorie. :-("
K.K.B


892) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 10. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"K.K.B.: Veď toto nie je možné. To si dopravca situáciu nekontroluje? A k čomu sú potom úradničky a úradníci príslušného odboru na mestskom úrade? To naozaj musí cestujúci liezť do hliny alebo do potoka, keď sa chce pozrieť na cestovný poriadok na označníku? Však je táto situácia do neba volajúca!"
Jano


891) Názor (plné znění) - zveřejněno 15. 10. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Postoj mesta je znamy, na MHD z vysoka ... Na zastavce Wonkova u zastavby jsou JR (chybi 1C) citelny tak, ze musim vlezt do hliny, na opacny strane skoro do potoka.:-("
K.K.B


890) Názor (plné znění) - zveřejněno 11. 10. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Kubrt0007: Kdo zná postoj města Žďáru k MHD, tak může čekat cokoliv."
W3C


889) Dotaz (plné znění)
    Dobrý den, slyšel jsem řeči, že se prý možná bude rušit zastávka Wonkova. Víte o tom něco? Podle mě by to byla úplná blbost.
S.B., Žďár nad Sázavou
Odpověď: V případě zastávky Wonkova je situace nepřehledná, snad Vám postačí odpověď z Dotazovny na webu města: http://www.zdarns.cz/Dotazy/odpoved-jednotliva.asp?O=2943


888) Názor (plné znění) - zveřejněno 3. 10. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Kubrt007: Je to možný, v lepším případě bude za rok případná výstavba ... http://www.zdarns.cz/Dotazy/odpoved-jednotliva.asp?O=2943"
jirka55


887) Názor (plné znění) - zveřejněno 1. 10. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Nebudou chtit Wonkovu zlikvidovat?"
Kubrt007


886) Názor (plné znění) - zveřejněno 29. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Wencák: No hrůza, byl jsem se tam podívat a musím potvrdit. Zastávka ani na jedné straně je v nedohlednu."
W3C


885) Názor (plné znění) - zveřejněno 29. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Ono to totiž vůbec nevypadá, že by tam nějaká zastavka měla být. Na straně u potoka dělají záliv, nepočítá se tam opět s nástupní plochou zastávky. Na straně u domů jsou hotový vjezdy do domů, nikde není ani náznak vroubkované dlažby pro slepce u zastávky. Bude vůbec po rekonstrukci obnovená zastávka Wonkova?"
Wencák


884) Názor (plné znění) - zveřejněno 27. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55: Zastávka Neumannova už je hotová.
Jak to vypadá se zastávkou Wonkova, kdy bude hotová?"
W3C


883) Názor (plné znění) - zveřejněno 24. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"malej Ferda: Snad to do zimy stihnou.
Pokročili taky i s rekonstrukcí zastávky Neumannova, v řádu týdnů bude určitě hotovo."
jirka55


882) Názor (plné znění) - zveřejněno 23. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Pres Wonkovu se jezdi, ale ani jedna strana zastavky neni hotova."
malej Ferda


881) Názor (plné znění) - zveřejněno 22. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Uzavírka Wonkovy ulice ve Žďáře končí, MHD od pondělí začíná jezdit přes zastávku Wonkova."
W3C


880) Názor (plné znění) - zveřejněno 19. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Irisbusik: Tak to asi dopadne tak, ze bude potreba si FB stranky delat sam. 
jirka55: Jo, ten web nema chybu, mimo grafiky, ta chce zlepsit."
malej Ferda


879) Názor (plné znění) - zveřejněno 19. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Irisbusík: Shoduji se s ostatními, že založit FB stránky MHD Žďár je dobrý krok. Ale asi bude problém stránky udržet a aktualizovat, to je spousta práce. Připomínaný stránky www.mhd-zr.xf.cz ale mají aktualizaci čtyřikrát týdně, tak to asi možný je, taky ty stránky průběžně sleduji a jsem s informacemi spokojený, jen ta grafika by se mohla už konečně po letech zlepšit."
jirka55


878) Názor (plné znění) - zveřejněno 15. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Já jsem se ptal správců a říkali že s tím nemají skušenosti a myslím si že je to škoda"
Irisbusík


877) Názor (plné znění) - zveřejněno 15. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Maestro Hans: souhlas, taky vystačím s tím webem, ten mi vyhovuje"
Ruda 12345


876) Názor (plné znění) - zveřejněno 13. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Malej Ferda: ja pouzivam ten web jak pises ... ale nekdo ma radsi FB tak se to asi hodi"
Maestro Hans


875) Názor (plné znění) - zveřejněno 13. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Irisbusik: Drzim palce, MHD Zdar na Facebooku chybel. Nemaji zkusenosti s FB na www.mhd-zr.xf.cz?"
Malej Ferda


874) Názor (plné znění) - zveřejněno 12. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Byly založeny facebookové stránky MHD Žďáru, hledám adminy, můžete napsat do zpráv. https://www.facebook.com/MHD.Zdar"
Irisbusík


873) Názor (plné znění) - zveřejněno 12. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Malej Ferda: Od 17. do 22. září bude zastávka Wonkova zrušena, místo toho budou náhradní zastávky Květná a Vnitřní na Vysočanech."
jirka55


872) Názor (plné znění) - zveřejněno 10. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Zastavku MHD v ulici Wonkova ve Zdaru zacinaji davat dohromady, na zalivy po obou stranach to ale nevypada. :-("
Malej Ferda


871) Názor (plné znění) - zveřejněno 7. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C a Slepejs: To snad není možný jaký jsou ti žďárský úředníci neschopní matlalové. Oni nejsou schopni dát dohromady ani normální změnu jízdních řádů. Ve čtvrtek jsem se díval na ten odkaz, jak píše W3C a tam úředník tvrdil, že linka 6 pojede taky navíc přes všechny tři zastávky na Okružní ulici, naštěstí v pátek odpověď změnil a ty tři zastávky smazal. Bohužel na všech zastávkách je pořád napsaný, že linka 6 nemá nejet přes zastávky Horní a Havlíčkovo náměstí. Chudáci cestující."
Wencák


870) Názor (plné znění) - zveřejněno 6. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Slepejs: Zase to zmastili, ale uz to ve ctvrtek opravili. Na všech zastávkách ale zůstalo oznámení, že linka 6 by měla pořád zajíždět na zastávky Horní a Havlíčkovo náměstí, i když to přes uzavřenou křižovatku u pojišťovny nepůjde."
W3C


869) Názor (plné znění) - zveřejněno 6. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Nezmastili urednici zase info o zmenach MHD kvuli vikendove uzavirce v centru Zdaru?"
Slepejs


868) Názor (kráceno) - zveřejněno 2. 9. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Další co mě docela překvapilo, a to už se týká běžného provozu bylo víkendové využití MHD. Na zastávce u zámku směrem do města nastupoval fakt docela chumel lidí, a ani později u nádraží to nebylo zas tak zlé. Ve městě typu Ždár jsem takový zájem o služby víkendové MHD nečekal, hlavně ze strany návštěvníků města (viz. ten zámek). U velkých měst to není nic překvapivého, ale že turisté takto využívají i maloměstskou MHD jezdící párkrát denně"
R_b


867) Dotaz (plné znění)
    Dobry den, velice se mi libi vase webove stranky a mel bych navrh na zlepseni. Jednalo by se o zalozeni stranky na facebooku, a to z duvodu lepsi pristupnosti. Ke spouste lidi by se informace dostali rychleji.
R.P., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Dobrý den, Váš návrh je určitě zajímavý, ale v první řadě je již velmi dlouho plánována grafická změna webu, stále na to není čas. Mutace stránek na facebooku by potom bylo zajímavé, problémem jsou ale zatím zcela nulové zkušenosti s facebookem, twitterem, apod.
...
    Děkuji za odpověď a jsem rád že se bude vylepšovat grafika webu. Já mám s facebookem celkem zkušenosti klidně bych ji mohl založit a spravovat pokud by jste měli zájem
R.P., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Také děkuji, to je nabídka, která se neodmítá. Pokud na Vašich facebookových stránkách bude odkaz na http://www.mhd-zr.xf.cz, bylo by to perfektní.


866) Názor (plné znění) - zveřejněno 26. 8. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"K.O.MAC: Mozna je otazka, jestli ten navrh zmeny linek vezmou nebo si vymysli svuj nejaky paskvil, vubec bych se nedivil. :-("
Karlos Karlos


865) Názor (plné znění) - zveřejněno 25. 8. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"R_b: K víkendu je možný se podívat na http://www.mhd-zr.xf.cz/uzitecne/vozidla.htm, nebo raději na studii, http://www.mhd-zr.xf.cz/sdruzeni/studie/studie41.htm 
Se Šlakhamrama nemůžu sloužit, to nevím. Ale městský Mercedesy tam jezdí."
W3C



864) Názor (plné znění) - zveřejněno 25. 8. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"S.K.: navrh na zmenu linek je na www.mhd-zr.xf.cz/navrh, nic jinyho asi neni"
K.O.MAC


863) Názor (plné znění) - zveřejněno 24. 8. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Když už se tady řeší Žďár, tak se jen pro informaci zeptám. 
Kolik autobusů se vypravuje na MHD ZR o víkendu? 
A ještě bývalá linka MHD Žďár - Šlakhamry. Na jakých spojích tam jezdí městské autobusy. Jednou jsem viděl, že tam jelo Citaro na spoji někdy po 18:00. To jezdí jenom na tomhle obratu, nebo se tam "měšťák" podívá během dne víckrát?"
R_b


862) Názor (plné znění) - zveřejněno 24. 8. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: perfektni rozbor situace 
K.O.MAC: zmena v MHD ZR snad bude, nekde jsem cetl o moznosti zmeny linek"
S.K.


861) Názor (plné znění) - zveřejněno 23. 8. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Díky za podrobný vysvětlení.
Souhlas s tím, že přístup žďárských úředníků k MHD je hrůza, pak má MHD nějak vypadat."
Wencák


860) Názor (plné znění) - zveřejněno 22. 8. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"V sobotu 24.8. bude na několik hodin kvůli pořádání triatlonu omezení provozu MHD Žďár v severní části města."
W3C



859) Dotaz (plné znění)
    Dobry den, chtel bych se zeptat jestli nemate vice fotek Karosy B732 v barvach MHD Zdaru nad Sazavou. Chtel bych si vytvorit papirovy model a nasel jsem akorat jednu fotku.
R.P., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Dobrý den, fotografie již vyřazeného vozidla (ZR 79-38) je možné najít na www.mhd-zr.xf.cz; některé fotografie jsou nekvalitní, pořízené v rychlosti:
http://www.mhd-zr.xf.cz/foto/an_741.jpg (červen 2001) 
http://www.mhd-zr.xf.cz/foto2/an_741_2.jpg (červen 2002) 
http://www.mhd-zr.xf.cz/foto2/an-2-odj.jpg (červen 2002) 
http://www.mhd-zr.xf.cz/foto3/an48.jpg (červen 2003) 
http://www.mhd-zr.xf.cz/foto3/neuman8.jpg (červen 2003) 
http://www.mhd-zr.xf.cz/foto3/tokoz15.jpg (červen 2003) 
http://www.mhd-zr.xf.cz/foto3/tokoz16.jpg (červen 2003) 
http://www.mhd-zr.xf.cz/foto5/an76.jpg (červen 2005) 
http://www.mhd-zr.xf.cz/foto6/bro16.jpg (červen 2006) 
Další fotografie lze najít na jiných internetových stránkách. Snad toto aspoň trochu pomůže.


858) Názor (plné znění) - zveřejněno 18. 8. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Pepe 123: To se snad ani neda komentovat, ja bych ty uredniky na hodinu vyhodil, kdyz se takhle stavi k praci. Az zase budou povidat, ze MHD ve Zdaru je v poradku a nemusi se tam nic menit, tak si na tohle vzpomenu."
K.O.MAC


857) Názor (plné znění) - zveřejněno 18. 8. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: To fakticky nic neni, co by donutilo uredniky dat MHD doporadku? Vzdyt je to vysmech! Dopravce to ma na haku, urednici taky. Kdybych takhle pracoval, tak mne ze zamestnani propusti!!!"
Pepe 123


856) Názor (plné znění) - zveřejněno 15. 8. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"S.K. a Wencák: Porušuje se tady zákon 111/1994 Sb. o silniční dopravě. 
V tomto zákoně se v paragrafu 18 píše: 
Dopravce ve veřejné linkové dopravě je povinen ... f) zřídit označník zastávky, pokud zastávka nebyla označníkem vybavena, na všech označnících vyvěsit schválený jízdní řád a název zastávky, v městské autobusové dopravě dále číslo linky; u zastávky městské autobusové dopravy určené pouze pro výstup cestujících není vyvěšení jízdního řádu a čísla linky povinné. 
Potom se taky v tomto zákoně v paragrafu 34 píše, že dopravními úřady pro městskou autobusovou dopravu jsou obecní úřady obcí s rozšířenou působností, takže pro žďárskou MHD to je žďárský Městský úřad. V paragrafu 34 se taky píše v odstavci 6 to, že vrchní státní dozor vykonává ve všech věcech silniční dopravy Ministerstvo dopravy a že vrchní státní dozor dozírá na výkon státního odborného dozoru vykonávaného dopravními úřady. 
Když to uzavřu, tak na zastávce Zámek je u brány označník s názvem zastávky a čísly linek, nejsou tam ale jízdní řády. Kontrolovat dopravce mají úředníci městského úřadu, který ví o tom, že se tam vědomě porušuje zákon. Tím ale úředníci riskují, že na ně může přijít kontrola z ministerstva dopravy a vědomé porušování zákona asi neobhájí."
W3C


855) Názor (plné znění) - zveřejněno 13. 8. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"K.O.MAC: V dotazovně je to tady: http://www.zdarns.cz/Dotazy/odpoved-jednotliva.asp?O=2776 
Samozřejmě každýho napadne, že když úředníci přiznali úmyslné porušování zákona v jednom případě, tak toho může být víc - úmyslných a neúmyslných. Je to běs, to se pak nedivím, že MHD ve Žďáře vypadá tak, jak vypadá. Kdo by měl zákony dodržovat jiný než úředníci.
S.K.: Netuším, který to je zákon. Ví to někdo?
W3C: Bohužel došlo na moje slova, zastávku na Horní ulici u hřbitova zmatlali, snad to za rok opraví, jak píšou tady: http://www.zdarns.cz/dotazy/odpoved-jednotliva.asp?O=2796"
Wencák


854) Názor (plné znění) - zveřejněno 11. 8. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"K.O.MAC: to snad neni mozny ... ktery zakon porusuji?"
S.K.


853) Názor (plné znění) - zveřejněno 11. 8. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Jeste horsi je umyslne porusovani zakona ve zdarske MHD jak se taky psalo v Dotazovne - uz si nevzpominam kde."
K.O.MAC


852) Názor (plné znění) - zveřejněno 8. 8. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55: Já na to zkusím odpovědět. V jednom dotazu žďárské Dotazovny je to vidět jasně. Buduje se úplně nová zastávka na místě, kde původně byl trávník, proto se tady klidně mohly udělat všechny vylepšení, protože tady nebylo žádné omezení. Protože tady jak se píše v dotazu nastupuje hodně starších lidí, a to nejen po návštěvě hřbitova, ale i dojíždějících na jídlo do jídelny FIT nebo VESNA, bez jakéhokoliv přemýšlení tady automaticky měl být vysoký obrubník nebo dokonce Kasselský obrubník pro lepší nástup nebo výstup. Ale jsme ve Žďáře, tady se dá zmatlat i to, co v jiných městech je úplně samozřejmý."
W3C


851) Názor (plné znění) - zveřejněno 8. 8. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Wencák: Co se na zastávce dá zmatlat?"
jirka55


850) Názor (plné znění) - zveřejněno 6. 8. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Tak na Horní u hřbitova už čekárna stojí.."
Fernii


849) Dotaz (plné znění)
    Dobrý den, chtěl bych se zeptat co jízdních řádech publikovaných na stránce http://www.mhdzr.xf.cz/ znamenají písmenka "a" "b" , vím že "c" znamená  jede jen ve dnech školního vyučování ale "a" a "b" ve vysvětlivkách nejsou.
J.K., ?
Odpověď: Jedná se o původní způsob označení omezení jízdy autobusů.


848) Názor (plné znění) - zveřejněno 29. 7. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Aby nebyl ten optimizmus předčasný. Až bude zastávka hotová a v pořádku, tak to vezmu. Je potřeba pamatovat, že ve Žďáře jsou schopni zmatlat i to, co se jiným zmatlat nepodaří."
Wencák


847) Názor (plné znění) - zveřejněno 24. 7. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Ve Žďáru konečně začala stavba přesunuté zastávky MHD Horní na straně blíže ke hřbitovu. Snad dojde i na slibovanou čekárnu."
W3C


846) Názor (plné znění) - zveřejněno 23. 7. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: ... a o pár dní v srpnu budou ještě prodlouženy změny na linkách 4A a 4B."
Wencák


845) Názor (plné znění) - zveřejněno 23. 7. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Ve Žďáru na MHD další změny, od pondělí do konce příštího týdne je uzavřena Wonkova ulice, náhradní zastávky jsou na Vysočanech."
W3C


844) Názor (plné znění) - zveřejněno 14. 7. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Stal se zazrak, oni to opravili."
gtx


843) Názor (plné znění) - zveřejněno 9. 7. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Wencák: Já to vidím na dvě možnosti ... buď koncem července prohlásí, že už nemá cenu jízdní řády měnit, nebo řeknou, že v červenci byli na dovolené a nemohli toto zařídit ... prostě žďárská úřednická klasika. Že toto zmastili a pořád nenapravili už od začátku června, o tom se už nikdo z nich nezmíní. V běžném podniku by za takový přístup k pracovním povinnostem dávno letěli, ale to pro tento úřad nebo aspoň pro některé úředníky neplatí."
W3C


842) Názor (plné znění) - zveřejněno 7. 7. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Zdarak, 13. 6. 2013: Úředníci z města diskuzi na K-Reportu asi nečtou, protože s neplatnými jízdními řády od počátku června nic neudělali, oni se přece takovou prkotinou zabývat nebudou, to by přece bylo pod jejich úroveň, spíš místo toho přemýšlí, kam letos pojedou na dovolenou. Potom v polovině července prohlásí, že už nemá cenu se tím zabývat, protože uzavírka náměstí stejně bude koncem července končit. Potom MHD vypadá tak jak vypadá, oni jako obvykle na MHD a návrhy na její zlepšení z vysoka ..."
Wencák


841) Názor (plné znění) - zveřejněno 1. 7. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Ve Žďáru na MHD zkoušen červený SOR NB 12 s registrační značkou 4E7 2256."
jirka55


840) Názor (plné znění) - zveřejněno 30. 6. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: to je pravda, protože na zastávkách, co jsem byl, jsou pořád jízdní řády linek 2A, 3A a 4B s platností od prosince 2012"
Wencák


839) Názor (plné znění) - zveřejněno 27. 6. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Zdarak: Asi tuším co, protože jízdní řády linek 2A, 3A a 4B jsou na označnících stále vylepený, i když do konce července na nich nepojede ani spoj."
W3C



838) Názor (plné znění) - zveřejněno 27. 6. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: to si nemyslim, mam jine zkusenosti :-("
Zdarak


837) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 6. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Wencák: Kdyby to Městský úřad nedělal, tak by porušoval své povinnosti ze zákona. To tak ve Žďáru určitě není."
W3C


836) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 6. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Souhlasím. Městský úřad má povinnost kontrolovat MHD a upozorňovat firmu ZDAR na nedostatky a dohlížet na jejich odstranění. Jak to ve skutečnosti je, to je asi známé."
Wencák


835) Názor (plné znění) - zveřejněno 13. 6. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Zdarak: Možná o tom ví, ale důležitější by bylo, aby došlo k nápravě a to zatím nedošlo, jak jsem se na pár zastávkách díval."
W3C


834) Názor (plné znění) - zveřejněno 13. 6. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Mestsky urad uz o tom vi, mozna v pracovni dobe ctou urednici tuto diskuzi na K-Reportu. :-)"
Zdarak


833) Názor (plné znění) - zveřejněno 9. 6. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Jano: A aby toho nebylo málo, tak až do konce července nepojede žádný spoj linek 2A, 3A a 4B, ale jízdní řády jsou na označnících stále vylepený. To nezachrání ani ten papír, co je vylepený vedle se souhrnem změn."
W3C


832) Názor (plné znění) - zveřejněno 7. 6. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Jano: Bohuzel standard, staci kouknout na kritiku MHD v diskuzi na webu mesta."
Zdarak


831) Dotaz (plné znění)
    Dobrý den, nebudu se už vracet k chybám na papírovém letáčku, co dostaly domácnosti minulý víkend do schránek, to už psali jiní. Překvapuje mě ale, že na oficiálních stránkách www.zdarns.cz/mestsky-urad/Vedeni-MHD-uzavirka-I_37.pdf a www.zdar.cz/aktualni-zmeny-v-doprave se správné informace objevily až v průběhu týdne, ale na neoficiálních stránkách www.mhd-zr.xf.cz/zmeny-pr.htm to je správně už od soboty. Ještě se přeci k těm letáčkům vrátím: nemyslíte, že by přeci jen nebyl vhodný nový roznos?
J.M., Žďár nad Sázavou
Odpověď: viz odpověď na dotaz 817


830) Dotaz (plné znění)
    Dobrý den, četl jsem návrh jednoho z občanů, aby MHD 4 z nádraží objíždělo pár minut po půl kvůli přestupu z vlaků. To si myslím, že to má hlavu a patu, to by pomohlo. Ušetřil by se čas a autobusy by stihly zajet i na Vodojem a přesto by na nádraží dojely tak včas, že by přestupující na vlak si stihli i koupit jízdenku. Jenom mám námitku k informacím na www.zdarns.cz, kde píšete, že změna oproti informačnímu letáku je u 1A, 5 a 6. Chybí tam ale i 3B.
J.K., Žďár nad Sázavou
Odpověď: viz odpověď na dotaz 817


829) Dotaz (plné znění)
    Dobrý den, kvůli opravě silnice přes náměstí můžou rodiče teď jezdit méně autobusy MHD než ještě minulý týden. Hlavně je mrzí, že 4A+4B jezdí o hodně míň často, protože tím dost jezdí. Tím pádem se za stejnou cenu nabízí méně služeb a myslím že by v červnu a červenci lidi za měsíčenky na MHD měli platit míň. Jinak vás chci upozornit, že jsem doručený průvodce změnami MHD porovnával s jízdními řády a je tam spousta věcí jinak tak si to prosím opravte. Děkuji za rodiče za snížení ceny jízdenek.
T.?, Žďár nad Sázavou
Odpověď: viz odpověď na dotaz 817


828) Názor (plné znění) - zveřejněno 4. 6. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Jano: Ve zdarske MHD bohuzel vec normalni, pristup uredniku bohuzel taky. Potom to v MHD vypada tak, jak vypada. Je to bud k trpkemu smichu nebo k celkove nevolnosti. :-((("
TakyZdarak


827) Názor (plné znění) - zveřejněno 4. 6. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"TakyZdarak: Ako to sledujem, tak sa tomu ani nechce veriť. Niekto vyhotoví informačný materiál pre obyvateľov, ktorý má toľko chýb. A určite bude všetko bez následkov. Je toto možné?"
Jano


826) Dotaz (plné znění)
    Nemám slušných slov! Matka jela na hřbitov na Jamské autobusem 6. Podle roznášeného letáku neměl nezastavit na Novoměstská. Z Vodojemu tam ale nejel a matka pořád čekala, kdy tam zajede, až skončila na konečné na nádraží. Není to dlouho, co zemřel její druh, tak je na tom psychicky špatně a na nádraží se rozbrečela, že nevěděla co má dělat. Šel jsem se podívat na zastávku a tam taky není napsaný, že by 6 na Novoměstské nestavěla. To máte tak neschopné úředníky, že neumí správně napsat pár řádků?
?.Č., Žďár nad Sázavou
Odpověď: viz odpověď na dotaz 817


825) Dotaz (plné znění)
    Dobrý den přeji, chtěla bych položit otázku, jestli by nešlo v době zavřeného náměstí nějak udělat, aby si lidi ze zastávky na Novoměstské ulici nemuseli ráno na autobusu 3B kupovat jízdenku na první autobus na Vodojem a pak druhou jízdenku z Vodojemu do cíle cesty? Takhle se cestování moc prodražuje a proto raději chodím pěšky, protože dvojitá cena je pro mě moc a autem pro ucpané ulice jezdit do práce nechci. Děkuji za vyslyšení mé prosby. Příjemný den.
J.D., Žďár nad Sázavou
Odpověď: viz odpověď na dotaz 817


824) Názor (plné znění) - zveřejněno 3. 6. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Zdarak: blbe je tam info u vice linek. 1A tam nema opozdeni 2 spoju, 3B ze zastavuje na Novomestske, 4A a 4B tam maji nejasnosti kdy je ten takt po hodine, 5 ze jede pres Vysocany a 6 nejede Novomestskou"
TakyZdarak


823) Názor (plné znění) - zveřejněno 3. 6. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Nám buď žádnej leták nedošel a nebo jsem ho neviděl předtím, než ho někdo vyhodil, tudíž nemohu posoudit."
Fernii


822) Názor (plné znění) - zveřejněno 3. 6. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Zdarak: Mraky chyb? Co je tím myšleno? Něco jsem zjistil, ale asi ne všechno."
jirka55


821) Názor (plné znění) - zveřejněno 3. 6. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Ferniii: je to masakr, protoze v tom letaku o zmenach v MHD co roznaseli do postovnich schranek je mraky chyb"
Zdarak


820) Dotaz (plné znění)
    Vážení, v potom papíru co jste házeli do schránek bylo napsaný, že informace o objížďkových jízdních řádech budou taky na zastávkách a v autobusech. Nějak jsem si nevšiml, protože je tam nalepený jenom nějaký cár papíru a objížďkové jízdní řády nikde. Bavil jsem se o tom dneska v autobuse a všichni si stěžovali na tragický způsob informování. Známý říkal, že jste do pátku nevěděli, jak bude objížďka vypadat. To snad nemyslíte vážně, o rozkopaný silnici centrem města se mluví dlouho. Co odpovíte?
J.C., Žďár nad Sázavou
Odpověď: viz odpověď na dotaz 817


819) Dotaz (plné znění)
    K tomu letáku, co jste nám házeli do poštovních schránek, mám spoustu připomínek. Nebudu raději připomínat, že je leták blbě a ve skutečnosti je to jinak. Ale jak mi vysvětlíte, že jste zrušili autobus 3A, když místo přes náměstí mohl jezdit přes Neumannovu ulici jako většina jiných odkloněných autobusů? Jak se teď dostane moje babička v červnu a v červenci na poštu? Takhle aspoň jednu cestu se svezla autobusem a teď bude mít smůlu. Na toto jste nemysleli, že se 2 měsíce k poště nedostaneme?
Z.B., Žďár nad Sázavou
Odpověď: viz odpověď na dotaz 817


818) Dotaz (plné znění)
    To se vám zase něco nepovedlo. Jak teď budou jezdit obyvatelé okraje Vodojemu městskou dopravou? Doteď v pracovní den měli na točně skromných 15 autobusů, od pondělí jen 5 autobusů, o víkendech je to podobný. Na zastávku na Neumannově nebo Novoměstské ulici je to kus cesty a do kopce, kromě toho jste zrušili několik autobusů čtyřky přes Neumannovu. Vodojem stárne a už zde nejsou jenom lidi, co autobusy nepotřebují a z města do vrchu na Vodojemu vyběhnou jako frčky. Prosím příště více myslet!!!!!
?.B., Žďár nad Sázavou
Odpověď: viz odpověď na dotaz 817


817) Dotaz (plné znění)
    Proč ste na zastávkových sloupcích nenalepili nové jízdní řády, když budou podle nich autobusy MDH jezdit dva měsíce a místo toho po celém městě nalepili univerzální A4, ze které se toho člověk moc nedozví? Jak třeba ví, kdy bude jezdit z nádraží čtyřka? Že bude jezdit po hodině, to je málo, protože hodina má šedesát minut a mám 1/60 šanci, že trefím správný čas. Proč se o všem informuje v hodině dvanácté, když se už dobu vědělo, že silnice přes náměstí bude rozkopaná a autobusy tady neprojedou?
P.T., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Dotaz jste zaslal na nezávislé internetové stránky pro MHD Žďár nad Sázavou. Kontaktujte prosím příslušného pracovníka dopravce nebo svůj dotaz vložte do dotazovny na internetových stránkách města.


816) Názor (plné znění) - zveřejněno 1. 6. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"U spojů linky 2A určitá výhoda pro lidi, co jezdí ze Stalingradu do Tokozu. Nemusí letět až na město, když jdou na odpolední nebo noční. Ale jinak celkem masakr, ale dalo se to čekat."
Fernii


815) Názor (plné znění) - zveřejněno 1. 6. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Ve Žďáru na MHD od pondělí na dva měsíce má většina linek změněný jízdní řády kvůli uzavírce silnice I/37. Teď jsem na to koukal, je to síla."
W3C


814) Dotaz (kráceno)
    Kdy budou změnové jízdní řády MHD kvůli zavřenému průtahu přes náměstí?
P.B., Žďár nad Sázavou
Odpověď: viz odpověď na dotaz 812


813) Dotaz (kráceno)
    Jak pojedou městský autobusy, když se přes Náměstí Republiky nebude dát jet?
A.Š., Žďár nad Sázavou
Odpověď: viz odpověď na dotaz 812


812) Dotaz (kráceno)
    Už se ví, jak bude jezdit MHD v době uzavřeného náměstí?
S.P., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Dotaz jste zaslal na nezávislé internetové stránky pro MHD Žďár nad Sázavou. Informace dosud nejsou známé. Kontaktujte prosím příslušného pracovníka dopravce nebo svůj dotaz vložte do dotazovny na internetových stránkách města.


811) Názor (plné znění) - zveřejněno 20. 5. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: dneska jsem na to zrovna koukal :-("
Chlap 123


810) Názor (plné znění) - zveřejněno 18. 5. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Na MHD Žďár má Citaro 1J9 6414 poruchu čelního venkovního panelu a proto za oknem cedulku s číslem linky."
W3C


809) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 5. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: zavody MASTERS asi budou, protoze minimalne od kraje maji dotaci .. MHD to tak asi omezi :-("
Malej ale sikovnej


808) Názor (plné znění) - zveřejněno 13. 5. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Cyklozavody MASTERS fakt doted odvolany nejsou - napriklad dole na strance http://www.mhd-zr.xf.cz/zmeny-pr.htm"
ze Zdaru


807) Názor (plné znění) - zveřejněno 10. 5. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Wencák a Ferniii: Cyklistické závody Vysočina letos opravdu nebudou. Ale mezinárodní cyklistické závody MASTERS zatím odvolaný nebyly, jsou plánovaný na konec června."
W3C


806) Názor (plné znění) - zveřejněno 10. 5. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Budou, ale městu by se snad měly vyhnout, co jsem se doslechl.."
Ferniii


805) Názor (plné znění) - zveřejněno 10. 5. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Podle mě se nejvíc opravy projevují na linky 4 A-C, to někdy je i skoro deset minut, hlavně ve špičce. Protože severojižní linky jezdí přes Studentskou a Luční ulici, tak je to maximálně pár minut zpoždění. Hlavně doufám, že nebudou do toho závody cyklistů, jako každý rok. Nebo snad budou?"
Wencák


804) Názor (plné znění) - zveřejněno 9. 5. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Wencák: Však je na čase, příští týden bude pouť a to by byl dopravní kolaps, který by se na MHD taky projevil. Můžu se zeptat ještě na osobní zkušenosti se zpožděním autobusů MHD kvůli opravám silnic ve Žďáře?"
W3C


803) Názor (plné znění) - zveřejněno 9. 5. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Od pondělí bude asi ve Žďáru už otevřená Studentská ulice, MHD se trochu uleví."
Wencák


802) Názor (plné znění) - zveřejněno 6. 5. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"ze Zdaru: Zdarec, zase jsme se sesli. Ne jenom Dolni ulice, bude toho vic. Jak bude omezena MHD, to se asi nevi, na Mestskem urade to taky asi nevi, ale to neni nic divnyho. :-)"
taky ze Zdaru


801) Názor (plné znění) - zveřejněno 6. 5. 2013 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Slysel sem, ze bude o prazdninach ve Zdaru velka oprava Dolni ulice. Omezi to nejak provoz MHD?"
ze Zdaru
 

1-100./.101-200./.201-300./.301-400./.401-500./.501-600./.601-700./.701-800./.801-900./.901-1000./.1001-1100../.1101-1200../.1201-1300../.1301-1400../.1401-1500./. 1501-1600./. 1601-1700./. 1701-1800

.
DALŠÍ STRÁNKY V TÉTO SEKCI:
-.Kontaktní informace
-.Volné sdružení "Za žďárskou MHD"
-.Zasílání novinek e-mailem
-.Spolupracujte s námi
-.Podpořte tyto stránky
-.Články v tisku o MHD
-.Odkazy k MHD a městu
-.Další informace a nezařazené
.
DALŠÍ DOPORUČENÉ STRÁNKY:
-.Jízdní řády linkové
-.Jízdní řády zastávkové
-.Mapa sítě linek
-.Změny v provozu a uzavírky