english        Kurze Information in Deutsch                
   
MHD ŽĎÁR NAD SÁZAVOU
nezávislé internetové stránky

   CESTOVÁNÍ V RÁMCI MHD  
.
   PRAKTICKÉ RADY A INFORMACE  
   KONTAKT A DISKUZE  
.
   ZAJÍMAVOSTI Z MHD  
   ANKETY, TESTY, HRY, UŽITEČNÉ  





© Volné sdružení "Za žďárskou MHD"
Stránky založeny 12. 2. 2001


             Úvodní stránka / Kontakt a diskuze  

NÁZORY, DOTAZY, KOMENTÁŘE

NÁPOVĚDA K TÉTO INTERNETOVÉ STRÁNCE:
Na této a ostatních souvisejících stránkách jsou uvedeny názory, dotazy a komentáře k těmto stránkám.
I vy můžete přispět zasláním zprávy elektronickou poštou na adresu provozovatele těchto stránek, uvedené pod odkazem Kontakt.
UPOZORNĚNÍ:
Provozovatel stránek si vyhrazuje právo obsahové korekce došlých dotazů (neplatí pro příspěvky na K-reportu). Text, který je v rozporu s právními normami a etikou, nebude zveřejněn, stejně jako text, jehož obsah není zaměřen na problematiku MHD především ve Žďáru nad Sázavou (nejsou zde taktéž uvedeny konkrétní dotazy, jako například na dopravní spojení v rámci MHD apod). Dotazy + odpovědi k platebním (čipovým) kartám jsou pod odkazem Platební (čipové) karty.
.

1-100./.101-200./.201-300./.301-400./.401-500./.501-600./.601-700./.701-800./.801-900./.901-1000./.1001-1100../.1101-1200../.1201-1300../.1301-1400./.1401-1500./. 1501-1600./. 1601-1700./. 1701-1800

1400) Názor (plné znění) - zveřejněno 27. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Michal 88: pokud to bude jako s tou dobou výstavby zastávky MHD Studentská, tak značky VDV město z označníků odstraní tak nejdříve na jaře"
W3C


1399) Názor (plné znění) - zveřejněno 27. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Kilián: Teď mě Žďárák předběhl. Napsal bych něco podobného. Spíš mě zajímá, jak bude město Žďár rychlý s tím odstraněním značek VDV, který tam na označnících jsou navíc."
Michal 88


1398) Názor (plné znění) - zveřejněno 26. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Kilián: Tak to je zajímavé, protože město Žďár o ničem neví a zjišťuje, kdo tam tu značky VDV na označníky MHD na Studentské ulici připevnil. A podle města se budou muset odstranit."
Žďárák


1397) Dotaz (kráceno)
    Kde si můžu stěžovat na jízdní řády MHD Žďár od ledna 2021?
P.R., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Můžete využít Dotazovnu na internetových stránkách města.


1396) Názor (plné znění) - zveřejněno 25. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Michal 88: Proto jsem psal, že je kraj umisťuje pouze na silnice v jeho majetku. To samozřejmě ano, ale umisťování označníků VDV na místní komunikace je v režii dotčené obce."
Kilián


1395) Názor (plné znění) - zveřejněno 25. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Kilián: Studentská ulice ve Žďáru není silnicí v majetku kraje. A i kdyby to bylo na popud kraje, tak prvně snad musí mít souhlas od města jako vlastníka označníku, ne?"
Michal 88


1394) Názor (plné znění) - zveřejněno 25. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Označníky VDV osazuje Krajská správa a údržba silnic, a to pouze na silnicích v majetku kraje a dle pokynů KrÚ. Diskutovaný označník tam skutečně nebyl umístěn z popudu Kraje Vysočina."
Kilián


1393) Názor (kráceno) - zveřejněno 25. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Kulda: Když firma najatá krajem si instaluje označníky VDV bez dovolení nebo aspoň oznámení vlastníkovi označníku, tak je asi něco špatně. Celková odpovědnost za toto jednání je ale pořád na Kraji Vysočina, ..."
Michal 88


1392) Názor (kráceno) - zveřejněno 24. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Pánové,jen k těm označníkům. ... Ty instaluje sám kraj. Takže předpokládám,že to namontoval někdo z kraje i u vás ve Žďáře. Někde je souběh obou označníků,protože kraj nikomu neříká kdy a kde bude nové montovat."
Kulda


1391) Názor (plné znění) - zveřejněno 21. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Já bych to uzavřel. Musíme doufat, že město Žďár dostane rozum a uvědomí si, co tímto neuváženým krokem pro MHD způsobí. A že k návratu do současného stavu jízdních řádů dojde co nejdříve."
W3C


1390) Názor (plné znění) - zveřejněno 20. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Žďárák: Ekologie je jenom na papíře, hezky to vypadá. A jestli si někdo myslí, že když bude snižovat dopravní výkony MHD, že bude klesat hustota provozu na silnicích ve městě, tak je na omylu."
atx


1389) Názor (plné znění) - zveřejněno 20. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"atx: Moje řeč. O redukci spojů na linkách MHD Žďár rozhodovali od zeleného stolu, jinak to nevidím. Hlavně že mají plnou pusu ekologie, jak chtějí vymýtit auta z města, aby lidi tolik nejezdili auty. A místo toho udělají něco, co působí naopak. Město si pro vymýcení aut ze města objednalo ze těžký peníze vypracování Generelu dopravy a současně s tímto dělá v dopravě takovýhle psí kusy. To jednomu hlava nebere."
Žďárák


1388) Názor (plné znění) - zveřejněno 20. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Ono to není jenom o dopoledních spojích linky 4, ale drasticky rušená linka 6 je taky problém. Linkou 6 se dá dostat po celým městě, takže z Kláštera a Vysočan se dá dostat i na Vodojem a na Stalingrad. Tohle město nezvládlo."
atx


1387) Názor (plné znění) - zveřejněno 20. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"U redukce na linkách žďárské MHD radnice tvrdí, že redukuje jenom málo vytížené spoje. To ale v mnoha případech neplatí, třeba spoje linky 4 s odjezdem od nádraží v 8.30, 9.30 a 10.30 bývají vytížené dost. Prostě chtěli jenom škrtat a dostali za úkol škrtnout nějaký počet kilometrů týdně."
W3C


1386) Názor (plné znění) - zveřejněno 20. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"U redukce na linkách žďárské MHD radnice tvrdí, že redukuje jenom málo vytížené spoje. To ale v mnoha případech neplatí, třeba spoje linky 4 s odjezdem od nádraží v 8.30, 9.30 a 10.30 bývají vytížené dost. Prostě chtěli jenom škrtat a dostali za úkol škrtnout nějaký počet kilometrů týdně."
W3C


1385) Názor (plné znění) - zveřejněno 19. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Pánové, nějak to žďárská radnice nezvládla, tyhle škrty se jim vymstí. Je to škoda, vývoj v MHD Žďár sleduji a zatím se to vyvíjelo celkem dobrým směrem. Jedním rozhodnutím se vše vrátilo hodně nazpět. Je to politický rozhodnutí, ale potrestaní tim budou běžní cestující."
Michal 88


1384) Názor (plné znění) - zveřejněno 19. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"To snad se mi zdá. Město chce žďárskou MHD po postupných krocích likvidovat, protože po jedné redukci bude vyhlašovat redukce další. Pak s velkou slávou vyhlásí, že ušetřila 9,5 mega ročně, když MHD nebude."
Broďák


1383) Názor (plné znění) - zveřejněno 18. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Se žďárskou MHD to začíná jít od deseti k pěti. Tuhle redukci provozu opravdu žďárská radnice přehnala. Lituji všechny cestující žďárskou MHD."
Broďák


1382) Názor (plné znění) - zveřejněno 18. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Žďárák a jirka55: To si snad město dělá srandu, to nemůže myslet vážně. Přece jim musí být jasný, že když omezí výkony, tak klesne počet lidí v autobusech a tím i tržby. To pak město může snižovat výkony do nekonečna, až MHD nebude využívat skoro nikdo."
W3C


1381) Názor (kráceno) - zveřejněno 18. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55: Ještě jednou jsem se díval na nový jízdní řády a asi je zase dělal ten, co zmršil jízdní řád linky 4, jak už tady bylo diskutovaný. Teď je taky vidět, že to dělali na poslední chvíli, protože na lince 4 u spoje 11 a na lince 7 u spojů 8 a 9 je omezení "10" pro omezení provozu během školních prázdnin. Akorát nevím, proč u této poznámky napsali, že nejede mj. na Nový rok, když to je státní svátek a škola není. U potom u linky 4 u spojů 33 a 35 je omezení pro pracovní dny a současně pro Štědrý den, který ale není pracovním dnem."
Žďárák


1380) Názor (plné znění) - zveřejněno 18. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Žďárák: Tak to budu mít zkažený nejen dnešní večer a následující víkend. Jak toto mohla žďárská radnice udělat? To jim není jasný, že to bude znamenat další úbytek cestujících a další redukce MHD? Jak tohle skončí? Přitom dnešní stav se osvědčil a nebylo třeba s ním moc dělat. Nechápu."
jirka55


1379) Názor (plné znění) - zveřejněno 18. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Dárek města Žďáru jejich občanům pro "zpříjemnění" předvánočního období. Od ledna 2021 se na MHD redukuje zhruba 12 procent dopravních výkonů oproti současnosti."
Žďárák


1378) Názor (plné znění) - zveřejněno 18. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Já jsem si myslel, že to není konečný stav, ale podle odpovědi úředníka to asi bude konečný stav. Proč nenechali to, co se osvědčilo? Budu se opakovat s tím, co jsem psal 12. prosince, že je to jako v jednom z Murphyho zákonů, že co se osvědčilo, tak je potřeba změnit. Fakt by mě zajímalo, který matla je za stávajícím obsahem těchto nástěnek, protože si s tímto dělají z lidí srandu. A nefungující monitor v nádražní hale s odjezdy MHD je ohraná písnička, ten nefunguje každou chvíli. Hlavně že monitor s odjezdy veřejné linkové dopravy funguje celkem bez problému."
Žďárák


1377) Názor (plné znění) - zveřejněno 18. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Broďák: Ono těch problémů v MHD ve Žďáru je více. Třeba když někdo přijede vlakem nebo linkovým autobusem na nádraží, tak často je vypnutý monitor s odjezdy MHD, co je v nádražní hale. Do jara letošního roku mohl zjistit info o MHD aspoň z těch dvou nástěnek před staniční budovou, kde bylo úplně všechno potřebné a perfektní. Pak informace sundali, několik měsíců hluboce přemýšleli a vymysleli přímo hlavou něco, čemu pořád nechci věřit. Už si na obsah těch dvou nástěnek stěžovali lidi opakovaně v Dotazovně, naposledy https://www.zdarns.cz/online-sluzby/dotazy-a-namety/odpoved-jedno tliva?id=9209. Takže nebuďte skeptický k situaci v havlbrodské MHD, třeba se nebudou inspirovat například z hlediska obsahu informací o MHD."
W3C


1376) Názor (plné znění) - zveřejněno 17. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C a ostatní: Včera jsem koukal na ty označníky na Studentské ulici. Někdo tam ty značky zastávky linkové dopravy přišrouboval a souhlasím se Žďárákem, že by potom měl zacvakat náklady za demontáž a provrtáním poškozený sloupky označníků. A jestli je pravda, že město jako vlastník označníků o ničem neví a někdo si dovolil přišroubovat značky zastávky linkové dopravy bez souhlasu města, tak to je na pováženou. Nejsou náhodou v dohledu kamer městské policie tyto zastávky? To by se pak dalo zjistit, kdo to tam přišrouboval."
atx


1375) Názor (plné znění) - zveřejněno 17. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: To máte ve Žďáru fakt velkou demokracii, když si může bez povolení města jako vlastníka na označník přišroubovat kdokoliv cokoliv. A taky mne zajímá, jak to bude v MHD Žďár s těmi jízdními řády pro rok 2021, protože třeba v HavlBrodě mají jízdní řády MHD dost rezervy a Žďár je na tom o dost lépe, kdy se v roce 2017 podařilo jízdní řády o dost zlepšit."
Broďák


1374) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"9_tr: To by bylo sice hezký, ale musí se respektovat právní předpisy. To by pak mohlo být na zastávce třeba 10 označníků, protože by každý dopravce chtěl označník se svým logem, aby cestující věděli, že z té zastávky odjíždí jeho linky. Takhle to nejde a například ČSN mluví zcela jasně. A dosud na žďárské zastávce na Studentské ulici byl hranatý označník pro MHD. A ještě, když se zastávka úplně rekonstruuje a přesouvá do nové polohy, tak se snad respektují právní předpisy, ne?
RL_ZR: Koukal jsem se do té Dotazovny a jsou na to dva dotazy obyvatel města. Pokud to je pravda, že si na označník někdo bez projednání s městem jako vlastníkem označníku něco takového připevní, tak to určitě není normální. A když to bude muset město na své náklady demontovat, tak to půjde z kapes daňových poplatníků a ten dotyčný by to měl dostat k úhradě. A protože jsou kulaté značky k označníku přišroubované, tak by měl zaplatit ještě poškození nových označníků."
Žďárák


1373) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Uvedením obou značek cestující lépe pochopí, kdo na zastávce staví. Je nepsané pravidlo, kdo kterou značku roky užívá a lidé jsou na to zvyklí."
9_tr


1372) Názor (kráceno) - zveřejněno 16. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55: Díky za vyčerpávající rozbor, takhle je to jasný, aspoň pro většinu lidí
RL_ZR: Dvě hlavy na dvou tyčkách jsou špatně, protože zastávka je vymezena jedním označníkem, ne dvěma označníky, stačí se podívat do právních předpisů. A co třeba třetí varianta, že by označník byl doplněný tabulkou, kde bude logo?"
W3C


1371) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55: tak to pak jsou v podstatě jen dvě varianty - dvě hlavy na dvou tyčkách vedle sebe nebo integrované logo VDV do hranaté značky IJ4a - nejsem na tuto problematiku odborník, tak jsem rád za názor lidí, kteří se v tom orientují lépe. A ohledně toho, že se neví, kdo to tam umístil jsem vycházel z odpovědí na dotazy v dotazovně města... podstatné je hlavně to, že jedna z nejvytíženějších zastávek je po letech konečně v důstojném provedení"
RL_ZR


1370) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Žďárák: Na to nemusí být ani ČSN, aby se selským rozumem pochopilo, že na označníku nemohou být současně značky zastávky IJ 4a a IJ 4b, ale jen jedna z nich. [proud] Ale chválím za rozbor, teď už to snad chápe i RL_ZR.
RL_ZR: Podle mě jsou označníky na zastávkách MHD Žďár ve vlastnictví města. A pokud o tom město neví, kdo kulatou značku IJ 4b na označník doplnil, tak to snad nemůže být pravda. Takovou demokracii snad ve Žďáru nemáme, aby si na označníky někdo doplňoval co chce, aniž by na to od města předem neměl povolení. To by pak bylo podobný jako s nepovolenou reklamou, která se jednou za čas odstraňuje. Proto není jiné řešení než tu doplněnou kulatou značku zastávky dát pryč. Dál nemá smysl to rozebírat, je to jasný."
jirka55


1369) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Já taky zatím nic nevím, jak to bude s jízdními řády od ledna. Kdyby bylo něco zásadně novýho, tak snad 2 týdny před začátkem platnosti by město dalo vědět.
RL_ZR: Po chvilce hledání jsem našel, že to je doopravdy chyba. Například v ČSN 736425-1 (Autobusové, trolejbusové a tramvajové zastávky, přestupní uzly a stanoviště - Část 1: Navrhování zastávek) v kapitole "Označování zastávek" má v bodě 5.6.1.2 tento text:
5.6.1.2 Označník zastávky sestává
a) z dopravní značky "Zastávka" IJ 4a nebo IJ 4b umístěné na zastávkovém sloupku nebo obdobné nosné konstrukci;
b) ...
Potom ve stejné ČSN v příloze E jsou obě dopravní značky popsány, kde IJ 4a (to je ta hranatá) tam má popisek "Dopravní značka zastávky - IJ 4a (pro městskou linkovou osobní dopravu, silniční linkovou osobní dopravu a nehromadnou veřejnou dopravu)" a IJ 4b (to je ta kulatá) tam má popisek "Dopravní značka zastávky - IJ 4b (pro silniční linkovou osobní dopravu)".
Určitě je to popsaný i jinde než v této ČSN, ale už se mi to nechce hledat, tohle stačí. Závěr je proto takový, že na označníku může být jen jedna dopravní značka "zastávka" (to je to slovo nebo) a že značka IJ 4a platí pro MHD a linkovou dopravu současně.
Už je to jasný?"
Žďárák


1368) Názor (plné znění) - zveřejněno 15. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C a další: nečekejte pozitiva, přichází doba zkracování ... spíš by mne zajímal Váš názor na kuriozní situaci, kdy neznámá osoba (město ani dopravce to nebyl) přidělala k označníku MHD Studentská i označník VDV, což je prý dle některých hrubá chyba, kopanec či snad dokonce v rozporu s legislativou? neřeším estetično, ale nepřijde mi to tak hrozné na rozdíl od situací kdy vedle sebe někdy stojí označníky oba. Možná by pomohlo nalepení rastru log vdv na prosklenou čekárnu, což by zároveň vyřešilo obavy některých občanů o nárazy ptáků do skla..."
RL_ZR


1367) Názor (plné znění) - zveřejněno 15. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: I já čekám, jestli budou nějaké novinky. A když budou, tak doufám k lepšímu."
atx


1366) Názor (plné znění) - zveřejněno 14. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Já taky nic nevím a taky by mě zajímalo, jestli se něco bude měnit nebo je to jen formální roční schválení jízdních řádů."
jirka55


1365) Názor (plné znění) - zveřejněno 14. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Žďárák: Už se ví, jaké jízdní řády MHD Žďár pro rok 2021 schválila Rada města?"
W3C


1364) Dotaz (kráceno)
    Znáte už jízdní řády MHD Žďár od ledna 2021?
P.R., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Zatím nejsou k dispozici.


1363) Názor (plné znění) - zveřejněno 12. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"V ponděli 14. prosince bude Rada města Žďáru schvalovat jízdní řády MHD pro rok 2021. Když to bude prodloužení stávajícího stavu nebo jen každoroční drobné úpravy, tak to bude v pohodě. Všechno ostatní by bylo špatně, dnešní jízdní řád už je od změn 2017/8 celkem doladěný. Hlavně aby to nedopadlo jako v jednom z Murphyho zákonů, že co se osvědčilo, tak je potřeba změnit."
Žďárák


1362) Názor (plné znění) - zveřejněno 9. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Připomínám, že od čtvrtka 10. prosince se pro žďárskou MHD přesouvá zastávka Studentská do nové polohy, vedle křižovatky s ulicí Neumannova."
atx


1361) Názor (plné znění) - zveřejněno 6. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Však taky Žďárský deník je takový místní bulvár. Byl jsem se podívat na ty nové zastávky na Studentské ulici a vypadá to, že se to do plánovaného 10. prosince stihne, kdy mají být otevřené."
jirka55


1360) Názor (plné znění) - zveřejněno 3. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Žďárák: Celkem sranda je, jak se o dokončení výstavby nových zastávek MHD na Studentské ulici píše v tisku. Třeba ve Žďárském deníku se v článku s názvem Velká oprava ve Žďáře finišuje. Z ulice je dopravní terminál. Skončí uzavírka píše, že "K zastávkám přibyly i nezbytné zálivy pro parkování autobusů." a podobné věci, takže paní redaktorka si plete zálivy pro parkování autobusů se zastávkovými zálivy."
W3C


1359) Názor (plné znění) - zveřejněno 2. 12. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Od 1. prosince ukončeny na MHD Žďár obě uzavírky a dnes už je provoz beze změn."
Žďárák


1358) Názor (plné znění) - zveřejněno 2. 11. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"RL_ZR: "třeba to hrubá chyba není, ale naopak šikovnost tvůrce JŘ, aby nebylo nutné překopat několik dalších jízdních řádů" ... to snad nemůže být napsaný vážně, je to průšvih jako hrom a "nešikovnost". Vždyť byla k 2. listopadu stejně překopaná většina jízdních řádů.
Zastávky na Strojírenské ulici jsou od sebe vzdálené skoro 600 metrů, takže není možný u nich mít stejný čas odjezdu v 5:33. A zastávka na Strojírenské u Hajčmanů je od konečné na Autobusovém nádraží vzdálená přes 700 metrů, tak tam není možno dojet v 5:34. A navíc ve městech je maximální rychlost jízdy 50 km/h, tak to nemůže stihnout, i kdyby nezastavoval pro nástupy a výstupy, které tam jsou.
Pojmenovat tuhle hrubou chybu jako šikovnost tvůrce JŘ je dost smutný a je to vzdálený od toho, jak se mají jízdní řády správně tvořit."
Žďárák


1357) Názor (plné znění) - zveřejněno 2. 11. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"atx: třeba to hrubá chyba není, ale naopak šikovnost tvůrce JŘ, aby nebylo nutné překopat několik dalších jízdních řádů...a navíc na uvedeném spoji a zastávkách se frekvence nastupujících blíží nule"
RL_ZR


1356) Názor (plné znění) - zveřejněno 1. 11. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: "Nechci něco přivolat" ... Už se stalo, přivolal.
Od pondělí 2. listopadu platí kvůli uzavírce Studentské ulice ve Žďáru výlukový jízdní řád linky MHD číslo 4. Jízdní řád je jak na stránkách dopravce, na i na Idosu. Je tam hrubá chyba u spoje číslo 5, který ze zastávky Strojírenská u mostu odjíždí v 5.33, ze zastávky Strojírenská u Hajčmanů odjíždí taky v 5:33 a na konečnou na Autobusovém nádraží dojíždí v 5:34. Buď dopravce použije autobusy, co mají super turbo s extrémním zrychlením a cestující bude mít na výstup a nástup jen 0,5 sekundy, nebo někdo něco při kompletaci jízdního řádu zmastil. Podle mě mají být ty tři časy správně 5:33, 5:35 a 5:36."
atx


1355) Názor (plné znění) - zveřejněno 31. 10. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Hezky napsaný, dobrá práce. Naprostý souhlas.
RL_ZR: "registr ulic ... reálně využije jen pár šotoušů" ... tak to je dost sebestředný tvrzení podle sebe ... náhodou je to dobrá pomůcka pro orientaci, která může dost pomoct"
Žďárák


1354) Názor (plné znění) - zveřejněno 30. 10. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"RL_ZR: Souhlasím s tím, že by se s nástěnkami pro MHD před nádražím mělo něco udělat, už to kritizují občani i v Dotazovně na internetových stránkách města. Na jaře někdo sundal víc jak půlku informací, co tam byla. Když jsem tam šel okolo naposledy, tak to bylo přesně tak, jak to lidí kritizují. Minimum informací, papíry vybledlý, navlhlý a pokroucený, starý jízdní řád linky 3 a podobně. Hrůza, děs.
Není třeba vymýšlet vymyšlené, protože to co tam bylo do jara, je přesně to, co za informace by mohl získat návštěvník města cestou od vlaku nebo linkového autobusu, aby mohl jet MHD. Můj námět je proto jednoduchý. Stačí tam dát ty stejné informace, jako tam byly do jara. A předběhnu námitku, že místo dvou nástěnek bude pro MHD jen jedna. Určitě je schopný grafik, který umí tyto informace poskládat tak, aby se vešly na jednu nástěnku.
Je škoda, že v dnešní době je moderní hned útočit a snažit se zesměšnit každého, kdo si dovolí kritizovat, i když je kritika oprávněná. To je úplný opak oproti neoficiálním stránkám MHD Žďár, že tam když se něco pošle k vylepšení, tak oni se nad tím zamyslí a často to tak udělají. A taky oni poděkuji a poprosí, abych i pro příště další návrhy na vylepšení internetových stránek poslal. A není to jen moje zkušenost.
Nechci něco přivolat, ale když nemá člověk trochu pokory a je přesvědčený o své neomylnosti, tak občas kvůli nosu nahoru zakopne.
P.S.: To by si kromě Bartaček zasloužila i chatová osoda Krejdy, Mělkovice a podobně, aby se vědělo, že tam nic nejede."
W3C


1353) Názor (plné znění) - zveřejněno 30. 10. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: smekám před Vaším přehledem a za to, že jste si tabulky na webu všiml, možná bychom Vašich schopností mohli využít při realizaci nové nástěnky u nádraží - rád uvítám náměty, co by tam mělo a nemělo být, aby to bylo správně (co třeba GPS polohy zastávek, vzdálenost ulic k jednotlivým označníkům a azimut, jakým směrem se vydat do které ulice?)
P.S. těch Bartaček mi je docela líto, přece si také zaslouží, aby se o nich vědělo, ikdyž jim tam nic nejede"
RL_ZR


1352) Názor (plné znění) - zveřejněno 30. 10. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"RL_ZR: Díky za tip na pěkné odpoledne, ale dalo se to zvládnout za pár desítek minut. Prošel jsem si obě internetové stránky a našel jsem několik rozdílů.
Na oficiálních stránkách je fakt něco navíc, konkrétně Bartačky. Ale to je samota v lesích kus za Žďárem, tak to tam být nemusí. To už by tam mohla být chatová osada Krejdy, Mělkovice a další lokality okolo Žďáru. To bylo myšleno tou chybějící ulicí?
Na neoficiálních stránkách mají navíc pro jednotlivé zastávky i čísla linek, co tam zastavují. A taky tam mají přesně uvedeno, které části ulice se která zastávka týká, když je na výběr více zastávek nebo ulice je dlouhá. Když jsem prošel podrobně oba seznamy, tak na neoficiálních stránkách je seznam kompletnější, protože pro některé zastávky je uvedeno více možných zastávek. Před pomlčkou je název ulice a za pomlčkou je chybějící varianta zastávky na oficiálních stránkách: Brněnská - Brněnská Nákupní park, Doležalovo náměstí - Nádražní, Dr. Drože - Libušínská, Drdlova - Strojírenská u Hajčmanů, Hálkova - Strojírenská u Hajčmanů, Husova - Strojírenská u mostu, Jamborova - Neumannova, Jamská - Novoměstská, Kamenická - Okružní horní, Libušínská - Wonkova, Malá - Brodská obch.domy, Neumannova - Studentská a Novoměstská, Nová - Bezručova stadion, Purkyňova - Sychrova, Uhlířská - Brodská obch.domy, Vápenická - Brodská obch.domy, Žižkova - Brodská obch.domy. Já teda nevím, ale když jsem se díval do mapy, taky by tam tyhle alternativy měly být napsaný ve všech případech.
Takže bylo potřeba se té tabulce věnovat déle než jen jedno pěkné odpoledne, aby výsledek stál za to. A ne hned kritika neúplného výsledku nazývat šotoušem, i když šotouš není zrovna urážka, protože je to v překladu fanda do dopravy. Prostě potrefená husa zakejhala."
W3C


1351) Názor (plné znění) - zveřejněno 30. 10. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"atx, W3C: víte pánové, já bych na Vašem místě místo obviňování z plagiátorství raději upřel vaši pozornost třeba na to, zda na neoficiálních stránkách v seznamu ulic některé ulice nechybí, případně tam naopak jsou některé, které nejsou v registru ulic vedeném v katastru apod. ... můžete tím strávit pěkné odpoledne, jako já jsem se věnoval té tabulce, kterou reálně využije jen pár šotoušů"
RL_ZR


1350) Názor (plné znění) - zveřejněno 30. 10. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"atx: Náhoda to nebude, to by to vypadalo jinak. Asi si na oficiálních stránkách MHD Žďár řekli, že by to byla dobrá informace pro cestující. Aby lidi mohli vědět, jaká je nejbližší zastávka MHD pro každou ulici a pro jednotlivé úřady a podobně. A když už to bylo na neoficiálních stránkách MHD Žďár, tak proč to nevyužít."
W3C


1349) Názor (plné znění) - zveřejněno 29. 10. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C, Žďárák a ostatní: Pánové, nějak nám uniklo, že na oficiálních stránkách MHD Žďár se objevily tabulky s nejbližšími zastávkami MHD pro jednotlivé ulice a k důležitým cílům ve městě. Stejný typ tabulek je už určitě přes 10 let na neoficiálních stránkách MHD Žďár. Je to náhoda, že je to napadlo taky? Nebo jen Ctrl+C a Ctrl+V?"
atx


1348) Názor (plné znění) - zveřejněno 23. 10. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Žďárák: Pravda, pravda. A taky na rozdíl od nezávislých internetových stránek MHD, kde už to je od začátku, nemají pořád na oficiálních internetových stránkách informaci o povinných rouškách na zastávkách MHD od 13. října, protože je tam jen informace o rouškách ve vozidlech od 1. září. Tady na oficiálních internetových stránkách dost zaspali, když ani po 10 dnech to nemají doplněný."
W3C


1347) Názor (plné znění) - zveřejněno 23. 10. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Od 2. do posledního listopadu se bude finalizovat výstavba nových zastávek MHD na Studentské ulici ve Žďáru, tak se kvůli tomu změní jízdní řády většiny linek. Na webu města a na nezávislých internetových stránkách MHD o tom už informace je, na oficiálních internetových stránkách MHD se zatím o tom mlčí. Ale je to až za více jak týden, tak to tam snad dají dostatečně včas."
Žďárák


1347) Názor (plné znění) - zveřejněno 25. 9. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Žďárák: A od 1. října bude možné v MHD Žďár platit i bankovními kartami, kromě zakupování časových jízdenek. Bylo to schváleno v bodu Různé na posledním zasedání Rady města, v zápisu je to až na konci (https://www.zdarns.cz/samosprava/rada-mesta/zapisy/zapis-z-52.-sc huze-rady-mesta)."
W3C


1346) Názor (plné znění) - zveřejněno 25. 9. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Od 28. září změna jízdního řádu MHD Žďár na lince 3. Spoj 5 pojede v celé trase o 5 minut dříve."
Žďárák


1345) Názor (plné znění) - zveřejněno 11. 9. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Od úterý 15. září do pátku 18. září bude zase uzavřena Neumannova ulice ve Žďáru, proto čtyři linky MHD budou jezdit jinak."
W3C


1344) Názor (plné znění) - zveřejněno 28. 8. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C, atx: musím tentokrát hájit město, protože kontrola těchto věcí z jejich strany proběhla již v únoru, pak přišel koronavirus a s tím spojené starosti a tak další jednání o podobě stránek proběhly až teď v létě - na vylepšení se již pracuje a mělo by být v průběhu září"
RL_ZR


1343) Názor (plné znění) - zveřejněno 28. 8. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"atx: Naprostý souhlas, smlouva se musí dodržet nebo změnit ... a proč město si to nehlídá? ... RL_ZR: Jako atx jsem taky fanoušek nezávislých stránek a taky je neupravuji. Jsem pyšný na to, že tak rozsáhlý nezávislý stránky MHD v našem městě máme. Jen ta grafika fakticky by snesla vylepšení."
W3C


1342) Názor (plné znění) - zveřejněno 28. 8. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"RL_ZR: Vybrané cíle cest nikdo nerozporuje, že na oficiálních stránkách nejsou. Ale v porovnání s nezávislými stránkami je toho hodně málo. ... pokud jde o seznam ulic, ... domnívám se, že mnohem jednodušší a praktičtější je použít odkaz na některý z mapových portálů ... ve smlouvě je napsaný jasně, že má jít o "výčet nejbližších zastávek ... k jednotlivým ulicím města", to by se musela jinak změnit smlouva ... a návštěvník města, který by nejprve musel najít na mapě ulici, by to měl horší, než je ten výčet ulic ze smlouvy ... Přiznávám se, že už mnoho let jsem fanoušek nezávislých stránek, ale tyto já neupravuji, to dělá někdo jiný. Nezávislé stránky by nám mohli závidět i z jiných měst, protože tam i úplně cizí člověk odjinud najde skoro všechno, aby MHD mohl jet. Jen ta grafika by snesla vylepšení."
atx


1341) Názor (plné znění) - zveřejněno 28. 8. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Další informace o provozované veřejné linkové dopravě ve Žďáře nad Sázavou (MHD) – např. výčty nejbližších zastávek k vybraným cílům cest (úřady, školy, zdravotní zařízení, apod.) a k jednotlivým ulicím města ... např. vybrané cíle tam jsou viz: http://www.mhdzdar.cz/plan-site/. jednání o tom, jaké cíle tam uvádět a v jaké podobě se dopravce nebrání a ostatně komunikace s městem na toto téma již byla zahájena. pokud jde o seznam ulic, např. tak jak je proveden na http://www.mhd-zr.xf.cz/ulice-zr.htm, domnívám se, že mnohem jednodušší a praktičtější je použít odkaz na některý z mapových portálů ... jsem rád, že je zde řada fanoušků, které upravují nezávislé webové stránky, ale cílem oficiálních stránek je podat základní důležité informace, nikoliv např. historii apod., proto jsou oficiální stránky takové jaké jsou"
RL_ZR


1340) Názor (plné znění) - zveřejněno 28. 8. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: informace o tom že "nástup předními dveřmi po celý den", že "jízdenky nelze získat například v prodejně tisku" na oficiálním webu schovaná je, ostatní informace fakt tam nejsou. Ale na neoficiálních stránkách je úplně všechno, co se chce po dopravci ve smlouvě. Když se chce, tak to jde."
atx


1339) Názor (plné znění) - zveřejněno 27. 8. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"RL_ZR: Chybí "výčty nejbližších zastávek ... k jednotlivým ulicím města", informace o tom že "nástup předními dveřmi po celý den", že "jízdenky nelze získat například v prodejně tisku", jak to je s "přepravou osob s omezenou schopností pohybu nebo orientace", jak "ztráty a nálezy ve vozidlech apod." ... Už je to jasný?"
W3C


1338) Názor (plné znění) - zveřejněno 27. 8. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Vážený pane nebo paní a můžete prosím uvést konkrétně, co konkrétně dle smlouvy na webových stránkách chybí?"
RL_ZR


1337) Názor (plné znění) - zveřejněno 26. 8. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"atx: To nepřekvapuje, když na oficiálních stránkách nemají všechno, co bylo v soutěžních podmínkách. Stačí se podívat na stranu 23 z Registru smluv. Něco tam mají a něco tam chybí, smlouva přitom platí od 1. ledna letošního roku? To si to město nemůže ohlídat, že na to dopravce z části kašle? Informace jsou snad pro cestující, nebo jim je to jedno?"
W3C


1336) Názor (plné znění) - zveřejněno 26. 8. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Na neoficiálních internetových stránkách žďárské MHD to už je od včerejška, na oficiálních stránkách zatím mlčí."
atx


1335) Názor (plné znění) - zveřejněno 26. 8. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Od 1. září 2020 v autobusech žďárské MHD jen v rouškách."
Žďárák


1334) Názor (plné znění) - zveřejněno 15. 8. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"MHDfans: OK, díky za upozornění, přepsal jsem se o týden. Uzavírka na Jamské skutečně bude o týden dřív, než jsem psal."
Žďárák


1333) Názor (plné znění) - zveřejněno 14. 8. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Tak já nevím, ale myslím, že od 24. srpna to pojede normál.... https://www.zdarns.cz/online-sluzby/aktuality/zmeny-v-mhd"
MHDfans


1332) Názor (plné znění) - zveřejněno 12. 8. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Od 24. srpna celý týden až do neděle bude rozkopaná silnice v průmyslové zóně na Jamské, tak budou objížďkové jízdní řády linek 3 a 9. Ví někdo, kdy zprovozní tu preferenci autobusů MHD Žďár na světelných křižovatkách a světelných přechodech? Tipuji do konce srpna."
Žďárák


1331) Názor (plné znění) - zveřejněno 8. 8. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Žďárák: Od pondělí 10. července už bude jen zrušená zastávka u firmy ŽĎAS a k tomu výlukové jízdní řády linek 1, 4 a 6. Pomalu se provoz MHD Žďár vrací do normálu. Terminál MHD na Studentské ulici by měl být hotový snad ještě letos."
W3C


1330) Názor (kráceno) - zveřejněno 30. 6. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"V sobotu budu mít víc jak hodinu ve Žďáru n/S a všiml jsem si okružních linek s odjezdy ve 40. a 50. minutu z nádraží, to je pro mě přímo ideál, už jen zbývá doufat, že pojede Iveco Urbanway."
Vantju


1329) Názor (plné znění) - zveřejněno 29. 6. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Bude další změna pro MHD Žďár, protože 30. července začíná dvoudenní uzavírka Neumannovy ulice, takže vedle stávající uzavírky Nádražní ulice a zrušení zastávky u Žďasu to bude už třetí souběžná změna jízdních řádů. Do toho ještě výstavba termnálu MHD na Studentské ulici, ale tou ulicí autobusy MHD mohou jezdit. A za chvíli se budou dolaďovat autobusy MHD pro jejich preferenci na všech světelných křižovatkách a všech světelných přechodech ve městě. Letos se toho sešlo celkem dost dohromady."
Žďárák


1328) Názor (plné znění) - zveřejněno 8. 6. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Začala stavba nového dopravního terminálu pro 8 z 9 linek MHD a pro jednu linku příměstské autobusové dopravy ve Žďáru."
W3C


1327) Názor (plné znění) - zveřejněno 11. 5. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Žďárák: bezva, ale na zastávkách by aspoň mohli vylepit platné jízdní řády"
atx


1326) Názor (plné znění) - zveřejněno 11. 5. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Ode dneška jízdní řády MHD Žďár se vrací skoro do původního stavu, jen u linek 1, 4 a 6 je nová změna kvůli uzavírce železničního nadjezdu u firmy ŽĎAS."
Žďárák


1325) Názor (plné znění) - zveřejněno 4. 5. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Ode dneška se vrací zpátky na většině linek MHD Žďár dost spojů do provozu."
atx


1324) Názor (plné znění) - zveřejněno 27. 4. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Žďárák: Další malý krok k návratu do normálu v MHD Žďár. Ode dneška znovu otevřena informační kancelář."
W3C


1323) Názor (plné znění) - zveřejněno 17. 4. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: A od pondělí 20. dubna se v MHD Žďár obnovuje placení jízdného a nástup předními dveřmi, omezené jízdní řády stále platí. Taky je to jako aktualita na http://www.mhd-zr.xf.cz."
Žďárák


1322) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 4. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Dnes odpoledne se bude už podruhé provádět dezinfekce autobusového nádraží a k tomu i několika zastávek MHD Žďár nad Sázavou. Viz aktualita na internetových stránkách pro MHD ZR."
W3C


1321) Názor (plné znění) - zveřejněno 26. 3. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Od soboty 28.3. MHD Žďár bude jezdit jen v pracovních dnech a k tomu i dost omezeně. Jízdní řády jsou například na IDOS nebo pod odkazy v aktualitě na internetových stránkách pro MHD ZR."
W3C


1320) Názor (plné znění) - zveřejněno 17. 3. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Upřesňuji, že roušky jsou už od 17. března. A taky se musí nastupovat a vystupovat jinými dveřmi jak předními, proto je MHD Žďár zdarma."
Žďárák


1319) Názor (plné znění) - zveřejněno 17. 3. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Žďárák: Díky za doplnění o novou informaci. A taky od 18. března se může nastoupit do autobusu MHD jen s rouškou."
W3C


1318) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 3. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Ale od středy 18. března budou kvůli mimořádné situaci zrušeny některé spoje linek MHD Žďár číslo 4 a 6."
Žďárák


1317) Názor (plné znění) - zveřejněno 15. 3. 2020 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"MHD Žďár se kvůli nouzovému stavu prázdninový provoz MHD netýká, protože od 1. ledna 2019 jezdí spoje původně provozované ve dnech školního vyučování už celoročně."
W3C


1316) Dotaz (kráceno)
    Znáte už jízdní řády MHD Žďár od ledna 2020?
P.R., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Ano, máte je k dispozici na nezávislých internetových stránkách.


1315) Názor (plné znění) - zveřejněno 21. 12. 2019 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Zase je ve Žďárském deníku další článek o MHD Žďár nad Sázavou."
jirka55


1314) Názor (plné znění) - zveřejněno 21. 12. 2019 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Na nezávislých internetových stránkách pro MHD Žďár nad Sázavou jsou nové jízdní řády MHD s platností od 1. ledna 2020.
Na oficiálních internetových stránkách dopravce stále nic."
atx


1313) Názor (plné znění) - zveřejněno 18. 12. 2019 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Ve Žďárském deníku je další článek o MHD Žďár nad Sázavou."
jirka55


1312) Názor (plné znění) - zveřejněno 12. 12. 2019 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55: Překvapivě celkem slušně napsaný článek."
W3C


1311) Názor (plné znění) - zveřejněno 12. 12. 2019 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"V novinách MF DNES a na iDnes.cz je článek o nových autobusech pro MHD Žďár."
jirka55


1310) Názor (plné znění) - zveřejněno 9. 12. 2019 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Já jsem do dneška viděl jen bílá Iveca se značkami MHD ZDAR1 a MHD ZDAR2, žádné červené Iveco."
Žďárák


1309) Názor (plné znění) - zveřejněno 9. 12. 2019 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C a jirka55: Dnes jsem taky vozidlo MHD ZDAR4 na lince viděl."
atx


1308) Názor (plné znění) - zveřejněno 9. 12. 2019 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Já jsem ještě vozidlo MHD ZDAR4 v provozu na MHD Žďár neviděl, ostatní tři ano."
jirka55


1307) Názor (plné znění) - zveřejněno 9. 12. 2019 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Už jsem viděl v provozu na MHD Žďár všechny 4 Iveca, co byly odkoupeny firmou ZDAR, tedy s registračními značkami MHD ZDAR1 až MHD ZDAR4. Naposledy dnes červené vozidlo MHD ZDAR4 na lince 4 s odjezdem od nádraží v 8:50."
W3C


1306) Dotaz (kráceno)
    Kdy budou známé změny jízdních řádů MHD Žďár od ledna 2020?
P.R., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Zřejmě brzo, ještě to chce trpělivost.


1305) Názor (plné znění) - zveřejněno 27. 11. 2019 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"MHD Žďár nad Sázavou - jedno z červených vozidel Iveco Urbanway (buď RZ MHD ZDAR3 nebo 4)v provozu na lince č. 2, spoj 15 a 16 (v zastávce Havlíčkovo náměstí).Mimochodem spoj č. 15 opožděn o 9 minut - Havl.n. prav.odj. 15.46, skut.odj. 15.55. Zdroj - webkamera na Čechově domě na Havl.náměstí."
ales.korabek


1304) Názor (plné znění) - zveřejněno 27. 11. 2019 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Žďárák a jirka55: Taky jsem ještě žádný červený Iveco neviděl. Třeba je dají do provozu až v prosinci. Ale od ledna 2020 určitě."
W3C


1303) Názor (plné znění) - zveřejněno 26. 11. 2019 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Žďárák: Ta červená Iveca jsem taky doteď v provozu neviděl."
jirka55


1302) Názor (plné znění) - zveřejněno 26. 11. 2019 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Viděli jste někdo na linkách MHD Žďár už nějaké červené Iveco, co bylo nedávno dopravcem zakoupeno? Myslím tím vozy s registračními značkami MHD ZDAR3 a MHD ZDAR4. Já jsem zatím viděl jenom ta bílá Iveca s registračními značkami MHD ZDAR1 a MHD ZDAR2."
Žďárák


1301) Názor (plné znění) - zveřejněno 22. 11. 2019 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"RL_ZR: Škoda RTO je na neoficiálních stránkách na HOMEPAGE jako odkaz na historii MHD a tyto autobusy jezdily. To by asi obrázek Conecta pro historii nebyl vhodný. A díky za změnu toho textu na oficiálních stránkách o nezávislých stránkách, takhle už je to v pořádku, už to není jen o historii.
Žďárák: Je to pravda, plánek byl na neoficiálních stránkách o dost dřív, než vznikl plánek pro oficiální stránky. Co se třeba zeptat někoho z tvůrců neoficiálních stránek, jak to s tím plánkem bylo? Ať to řeknou. Třeba bychom pak byli překvapení ..."
atx


1-100./.101-200./.201-300./.301-400./.401-500./.501-600./.601-700./.701-800./.801-900./.901-1000./.1001-1100../.1101-1200../.1201-1300../.1301-1400./.1401-1500./. 1501-1600./. 1601-1700./. 1701-1800
.
DALŠÍ STRÁNKY V TÉTO SEKCI:
-.Kontaktní informace
-.Volné sdružení "Za žďárskou MHD"
-.Zasílání novinek e-mailem
-.Spolupracujte s námi
-.Podpořte tyto stránky
-.Články v tisku o MHD
-.Odkazy k MHD a městu
-.Další informace a nezařazené
.
DALŠÍ DOPORUČENÉ STRÁNKY:
-.Jízdní řády linkové
-.Jízdní řády zastávkové
-.Mapa sítě linek
-.Změny v provozu a uzavírky