english        Kurze Information in Deutsch                
   
MHD ŽĎÁR NAD SÁZAVOU
nezávislé internetové stránky

   CESTOVÁNÍ V RÁMCI MHD  
.
   PRAKTICKÉ RADY A INFORMACE  
   KONTAKT A DISKUZE  
.
   ZAJÍMAVOSTI Z MHD  
   ANKETY, TESTY, HRY, UŽITEČNÉ  





© Volné sdružení "Za žďárskou MHD"
Stránky založeny 12. 2. 2001


             Úvodní stránka / Kontakt a diskuze  

NÁZORY, DOTAZY, KOMENTÁŘE

NÁPOVĚDA K TÉTO INTERNETOVÉ STRÁNCE:
Na této a ostatních souvisejících stránkách jsou uvedeny názory, dotazy a komentáře k těmto stránkám.
I vy můžete přispět zasláním zprávy elektronickou poštou na adresu provozovatele těchto stránek, uvedené pod odkazem Kontakt.
UPOZORNĚNÍ:
Provozovatel stránek si vyhrazuje právo obsahové korekce došlých dotazů (neplatí pro příspěvky na K-reportu). Text, který je v rozporu s právními normami a etikou, nebude zveřejněn, stejně jako text, jehož obsah není zaměřen na problematiku MHD především ve Žďáru nad Sázavou (nejsou zde taktéž uvedeny konkrétní dotazy, jako například na dopravní spojení v rámci MHD apod). Dotazy + odpovědi k platebním (čipovým) kartám jsou pod odkazem Platební (čipové) karty.
.

1-100./.101-200./.201-300./.301-400./.401-500./.501-600./.601-700./.701-800./.801-900./.901-1000./.1001-1100../.1101-1200../.1201-1300../.1301-1400../.1401-1500./. 1501-1600./. 1601-1700./. 1701-1800

1100) Názor (plné znění) - zveřejněno 25. 10. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"RL_ZR: Dobře, když konkrétně, tak konkrétně. 
1) V Dotazovně na internetových stránkách města Žďáru nad Sázavou někdo psal, že ne všichni se dostanou na Mapu zastávek, že se jim to nezobrazuje. Zkoušeli jste různé prohlížeče? 
2) Další občan psal o tom, že Mapa zastávek je vlastně Interaktivní mapa na nezávislých stránkách. Já to vidím podobně, akorát ta Interaktivní mapa obsahuje více údajů o každé zastávce. Okopírovaná fotografie zastávky Vnitřní už byla z nových stránek odstraněna, to beru. Druhý občan psal, že seznam zastávek pod Mapou zastávek je nakopírovaný z nezávislých stránek – aspoň že ty písmena v závorkách jsou už pryč. 
3) Jiný občan chválí nezávislé stránky a pozastavuje se, že jsou na nových stránkách degradovány jen na přidanou hodnotu k historii MHD nebo k ekonomice MHD. I toto vidím podobně, protože na http://www.mhdzdar.cz/caste-dotazy/ toto takto je naznačeno, podobně jako na http://www.mhdzdar.cz/2015/09/29/obsah-webovych-stranek-mhdzdar-c z/. Kdyby to bylo férové, tak u první stránky bych raději než „Informace z historie provozu MHD“ napsal „Další informace k MHD“. Potom u druhé stránky místo „informace z ekonomiky a historie provozu MHD“ by bylo férovější napsat „další detailní informace z MHD“. Na jednu stranu píšete, že obsahově nezávislé stránky hodnotíte kladně, tady zase z toho plyne, že přidaná hodnota nezávislých stránek oproti těm novým stránkám je jen v historii nebo v ekonomice. 
4) O tom, co na nových stránkách chybí, se taky píše v Dotazovně. Tady nějaký občan píše, že by podobně jako na nezávislých stránkách mohl být podrobnější obsah, protože je „tam spousta praktických a důležitých věcí jako mapa linek, nejbližší zastávky, bezbariérové a zrychlené spoje, cizojazyčné informace a mnoho více.“ 
5) Podle mne jsou rezervy v grafické podobě jak nezávislých stránek, tak i nových stránek. U těch nezávislých stránek to vidím tak, že to dělají amatéři bez profesionální znalosti tvorby internetových stránek. Toto je podle mě hlavní mínus nezávislých stránek. Ale nové stránky by si to mohly dovolit, za nimi stojí komerční subjekt s finanční rezervou – určitě existuje na Žďársku dost profesionálních webových firem, které by to za rozumné peníze udělaly – a klidně jako redakční systém, ať to je pohodlnější.
6) Když jsem psal o degradaci nezávislých stránek, tak tady dělá „medvědí službu“ používání označení „fanouškovské stránky“. Toto je dvousmyslný význam, protože jako typické fanouškovské stránky MHD si představuji stránky s fotografiemi vozidel MHD a s vášnivým komentářem, kam který autobus který den jel a jaké měl zpoždění. 
Tak jsem byl snad dost konkrétní. 
Nakonec napíšu, že se mi nezávislé stránky www.mhd-zr.xf.cz moc líbí a jsem velmi rád, že je má zrovna naše město. Proto se jich musím zastat, protože už mnoho let perfektně suplují neexistující dostačující informace o MHD a teď na ně kvůli novým stránkám www.mhdzdar.cz mnozí plivou a tvůrci stránek se nemohou bránit. Kdybych měl možnost se s tvůrci nezávislých stránek setkat, tak bych se nestyděl je pochválit, protože pro město a pro MHD udělali v posledních letech z hlediska informování kus práce."
W3C


1099) Názor (plné znění) - zveřejněno 21. 10. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Libor 2: "například je to dost kopie webu ..." - stránky o MHD logicky obsahují to co by obsahovaly asi všechny stránky o MHD na celém světě, tedy ceníky, mapu linek, informace o uzavírkách, ... 
Libor 2: "spousta věcí tam jako u toho webu není ..." - prosím sdělte, co tedy Vám tam chybí 
Libor 2: "tragický vzhled ..." - to je asi věc názoru, mně třeba přijde tragický vzhled fanouškovského webu, ačkoliv jinak před autory po stránce obsahové smekám"
RL_ZR


1098) Názor (plné znění) - zveřejněno 21. 10. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"RL_ZR: Napriklad je to dost kopie webu www.mhd-zr.xf.cz, spousta veci tam jako u toho webu neni, tragicky vzhled, ..."
Libor 2


1097) Názor (plné znění) - zveřejněno 19. 10. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: rád bych se zeptal, co je tedy dle uživatelů na webu mhdzdar.cz špatně? Pokud byl v dotazovně zmíněn konkrétní nedostatek, byl v nejbližším možném termínu odstraněn, bohužel stížnosti typu "Už na první pohled ty barvy působí depresivně až pohřebně" řešit neumím. Rád se dozvím konkrétní náměty."
RL_ZR


1096) Názor (plné znění) - zveřejněno 18. 10. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Honza 1998, jirka55: Stačí se podívat do Dotazovny na www.zdarns.cz a je tam spousta dalších kritických připomínek k www.mhdzdar.cz s tím, že se to porovnává s pozitivně hodnocenými www.mhd-zr.xf.cz. Takže asi je na www.mhdzdar.cz něco dost špatně a uživatelé to vidí jinak než tvůrci těchto stránek."
W3C


1095) Dotaz (kráceno)
    Neodpustím si nakopírovat to, co jsem dal do Dotazovny na internetových stránkách města Žďáru: Nezlobte se, ale neodpustím si postřeh k novým stránkám MHD. Je to totiž vizitka města, město MHD dotuje. To město nemá páku, aby dosáhlo lepší stav stránek? Kamarád má účet na Google, tak jsem se mohl podívat na mapu zastávek. Je to hodně podobné jako na zmiňovaných starších stránkách a jejich interaktivní mapě. Asi "náhodou" je stejná fotografie zastávky Vnitřní jako na starších stránkách, pořízená v červnu. A na další duplicity nemohu upozornit kvůli omezení počtu znaků. Co mi na to řeknete?
M.?., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Připomínky prosím směřujte přímo na tvůrce těchto internetových stránek.


1094) Názor (plné znění) - zveřejněno 1. 10. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Honza 1998: Reakce obyvatel města k novým internetovým stránkám skutečně mluví za vše: 
http://www.zdarns.cz/online-sluzby/dotazy-a-namety/odpoved-jednot liva?id=4455 
http://www.zdarns.cz/online-sluzby/dotazy-a-namety/odpoved-jednot liva?id=4454 
http://www.zdarns.cz/online-sluzby/dotazy-a-namety/odpoved-jednot liva?id=4458 
http://www.zdarns.cz/online-sluzby/dotazy-a-namety/odpoved-jednot liva?id=4440 
http://www.zdarns.cz/online-sluzby/dotazy-a-namety/odpoved-jednot liva?id=4441 
http://www.zdarns.cz/online-sluzby/dotazy-a-namety/odpoved-jednot liva?id=4445 
http://www.zdarns.cz/online-sluzby/dotazy-a-namety/odpoved-jednot liva?id=4444 
http://www.zdarns.cz/online-sluzby/dotazy-a-namety/odpoved-jednot liva?id=4446"
jirka55


1093) Názor (plné znění) - zveřejněno 1. 10. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Honza 1998: To je jen jejich reklama a propagace jejich webu, ne realita. 
W3C: Zcela souhlas, je to kopie webu www.mhd-zr.xf.cz."
Carlos 321


1092) Názor (plné znění) - zveřejněno 1. 10. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Ale na www.zdarns.cz (Dotazovna) psali o www.mhdzdar.cz jako o nejlepsim webu pro MHD. Asi maji jiny pohled. :-):-)"
Honza 1998


1091) Dotaz (kráceno)
    V novinách se psalo, že od jara pracovní skupina pro zatraktivnění MHD připravovala internetové stránky MHD. Když jsem se ale na www.mhdzdar.cz podívala, tak je to nedodělek s mnoha chybnými údaji, chybnými odkazy, špatným vzhledem, informací je tam velmi málo a základní chybí. Takhle se to totiž nedá prostě nechat!!! Proti tomu jsou vaše stránky úplně v pohodě.
J.K., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Připomínky prosím směřujte přímo na tvůrce těchto internetových stránek. Děkujeme za pochvalu.


1090) Dotaz (kráceno)
    Musím napsat o těch konkurenčních internetových stránkách pro MHD ZR. To snad raději nic spouštět neměli! Pro zobrazení plánu sítě je třeba mít účet pod Google, místo jízdních řádů je tam odkaz na IDOS, pod Ke stažení je pouze pro všechno ceník MHD, místo častých dotazů je informace o čipových kartách. Nechápu taky u zastávek pod Plánem sítě ty písmena v závorce. Celkově je grafika internetových stránek tragická, to snad dělal amatér! Bylo by lepší toto stopnout a spustit stránky, až budou líp udělané!
?.K., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Připomínky prosím směřujte přímo na tvůrce těchto internetových stránek.


1089) Názor (plné znění) - zveřejněno 28. 9. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"ABC.: Ty QR kódy by celkem šly, stejně jako další LED monitor s odjezdy MHD na poliklinice. Ale ten web www.mhdzdar.cz je vrchol trapnosti, protože tam toho moc není a je tam větší než malé množství chyb. Navíc je to kopie webu www.mhd-zr.xf.cz, mnoho je odtamtud nakopírované. Takže za mne ten nový web třikrát palec dolů."
W3C


1088) Dotaz (plné znění)
    Dobrý den, po přečtení Žďárského zpravodaje jsem se rozhodla, že Vám napíšu některé připomínky ke spojům.Vzhledem k tomu, že často jezdím vlakem směrem na Kolín a chtěla bych se dopravit MHD tak, abych stihla nákup lístku na vlak, zjistila jsem, že doprava přijíždí k nádraží za 5 minut půl nebo celá hodina. To určitě stihnout nelze jelikož vlaky odjíždí v půl a dvě minuty. Rovněž tak pokud přijíždím opačným smětem tak vlak přijíždí za dvě minuty půl a doběhnout od vlaku na nádraží a k autobusu by nezvládl ani Zátopek. Nejsem jediná, která si stěžuje na tyto spoje, že vůbec neberete v úvahu spoje vlaku. Lidé od vlaků, nebo pokud odjíždí, si musí dojít pěšky nebo požádat někoho, aby je odvezl autem. Přitom většina by jela MHD, poku by autobus navazoval na vlak. Všimla jsem si, že autobus od nádraží odjíží prázdný a lidé s kufry musí čekat celou půlhodinu, než autobus objede celý Žďár. Podotýkám, že bydlím ve Žďáře nad Sázavou 4 a chodím na zastávku u hřbitova. Nemohli byste upravit spoje tak aby navazovaly spoje vlaků?
M.P., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Svůj mail jste zaslala na nezávislé internetové stránky pro MHD Žďár nad Sázavou. S dovolením byly přeposlány na oficiální mailovou adresu městského úřadu pro shromažďování připomínek občanů k MHD, což je mhd@zdarns.cz.


1087) Dotaz (kráceno)
    Už jste viděli ty nové internetové stránky MHD? Který diletant je dělal?
P.R., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Ano, viděli. Připomínky prosím směřujte přímo na tvůrce těchto internetových stránek.


1086) Názor (plné znění) - zveřejněno 26. 9. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"MHD ZR nasadila web a QR kody."
ABC.


1085) Názor (plné znění) - zveřejněno 21. 9. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Ve Žďáru bude ve středu Den pro MHD, který pořádá město."
jirka55


1084) Názor (plné znění) - zveřejněno 20. 7. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - MHD-malé provozy)
"R_b: Je to buď v kapitole 4.1.4 na http://www.mhd-zr.xf.cz/studie-i.htm, něco je i na http://www.mhd-zr.xf.cz/vozidla.htm."
W3C


1083) Názor (plné znění) - zveřejněno 20. 7. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - MHD-malé provozy)
"Na MHD Žďár by mělo jezdit 5 autobusů městského provedení (2x Citaro, 2x Conecto LF a 1x SOR BN12 + jedno Citaro by mělo být po koupi Sorky jako záložní). Krom nich přejíždějí na MHD i linkové autobusy, především v době špičky, kdy v krátkém období jede současně množství spojů od fabrik někam do města (linky 1x a 3x). Nějaké přejezdy jsou pak ještě v dopoledním sedle. 
Hodně podrobně to bývalo zpracované tady: http://www.mhd-zr.xf.cz , ale teď to tam nikde nemůžu najít."
R_b


1082) Názor (plné znění) - zveřejněno 20. 7. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - MHD-malé provozy)
"Chtěl bych se zeptat, kolik autobusů je denně nasazeno na MHD Žďár nad Sázavou, případně jestli jsou na MHD nějaké přejezdy linkových autobusů."
švarc


1082) Názor (plné znění) - zveřejněno 9. 7. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"F.H.S.: Nejhorší je, že nikdo o jízdence na 24 hodin neví. Kdyby nebyla informace na stránkách města nebo na nezávislých stránkách, tak se o tom ani neví. To asi normální určitě není."
W3C


1081) Názor (plné znění) - zveřejněno 9. 7. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Libor 2: Podle mne se teď nic neděje, měli se sejít koncem června a nesešli se. Jediné, co zatím je, je zavedená jízdenka na 24 hodin. Něco dělají v marketingu a propagaci."
F.H.S.


1080) Názor (plné znění) - zveřejněno 29. 6. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C atd.: Jsou nejake nove informace o pracovni skupine MHD ZR?"
Libor 2


1079) Názor (plné znění) - zveřejněno 6. 5. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Michal 1992 + Libor 2: Každý názor bude určitě vítaný, když to pomůže. A to v MHD ve Žďáru je toho na zlepšování dost."
jirka55


1078) Názor (plné znění) - zveřejněno 30.4.2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Libor 2: Lidi z dopr. fakulty mohou naopak podle mne MHD pomoci, beru to jako plus."
Michal 1992


1077) Názor (plné znění) - zveřejněno 13.4.2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Jarda 987: Taky jsem zvedavy na vysledky, kdyz je do toho zapojena i pardubicka dopravni fakulta. :-)"
Libor 2


1076) Názor (plné znění) - zveřejněno 13.4.2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Sestava skupiny je asi v poho, ale jak to dopadne, to fakticky dneska asi nikdo nevi."
Jarda 987


1075) Dotaz (kráceno)
    Už se objevila první informace o pracovní skupině o MHD, je na http://www.zdarns.cz/online-sluzby/aktuality/zatraktivneni-mestske-hromadne-dopravy. Víte o tom?
P.R., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Ano, o tomto se už ví. Díky za připomenutí.


1074) Názor (plné znění) - zveřejněno 3.4.2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Už se objevila první konkrétní informace o pracovní skupině pro zatraktivnění MHD ve Žďáru nad Sázavou. Informace je na webových stránkách města."
W3C


1073) Názor (plné znění) - zveřejněno 20.3.2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Libor 2: To mě zajímá, čemu všemu se bude věnovat a kdo všechno bude v pracovní skupině."
W3C


1072) Názor (plné znění) - zveřejněno 19.3.2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Skupina pro optimalizaci MHD ZR se sejde 20.3. :-)"
Libor 2


1071) Názor (plné znění) - zveřejněno 9.3.2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Jano 2, W3C, ...: Skupina se asi brzo sejde a bude makat. :-)"
Libor 2


1071) Dotaz (kráceno)
    Chci se zeptat, jestli máte nějaké informace o pracovní skupině o MHD?
P.R., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Zatím jsou informace pouze neoficiální, takže prosím sledujte média, určitě se včas něco objeví.


1070) Názor (plné znění) - zveřejněno 23. 2. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Libor 2: Domnievam sa tiež, že pracovná skupina by mala vyjsť práve z tohto návrhu, ako je ten webový odkaz. S týmto súhlasím."
Jano 2


1069) Názor (plné znění) - zveřejněno 17. 2. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Snad to dopadne a ta skupina navrhne optimum pro MHD ZR. Asi vyjdou z www.mhd-zr.xf.cz/navrh"
Libor 2


1068) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 2. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Snahy o zlepšenie MHD vo Žďáru sledujem už veľmi dlho. Som celkom zvedavý, ako sa k tomu tá pracovná skupina postaví, aké bude navrhovať zlepšenia. Prajem im veľa úspechov."
Jano 2


1067) Názor (plné znění) - zveřejněno 5. 2. 2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Ve Žďáru se rozbíhá změna linkového vedení MHD. Uvidíme, jaký bude výsledek v porovnání s návrhem."
W3C


1066) Názor (plné znění) - zveřejněno 28.1.2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55, Libor 2, L. Z.: i v jiných městech to někteří kritizovali"
13:25


1065) Názor (plné znění) - zveřejněno 28.1.2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55, Libor 2: Co maji lidi za problem? Bus je z poloviny nizkopodlazni."
L. Z.


1064) Názor (plné znění) - zveřejněno 27.1.2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55: Je to tak, lidi ten bus kritizujou, to je pravda."
Libor 2


1063) Názor (plné znění) - zveřejněno 26.1.2015 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Cestující v MHD Žďár prý kritizují nové vozidlo SOR BN12 registrační značky 5J1 9804, hlavně ty schůdky a vyvýšený prostor v zadní půlce vozidla. Slyšeli jste někdo taky něco, že to kritizují?"
jirka55


1062) Dotaz (kráceno)
    Nebylo by lepší na titulní straně internetových stránek místo vodorovných informačních bloků s počátečními symbolickými obrázky dát tyto informace do obdélníkových bloků, jako se to dnes na internetových stránkách používá? Mám na mysli třeba bloky na www.moravane.cz.
T.K., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Ano, to je dobrá připomínka, něco na tom bude, internetové stránky by se tímto mohly více oživit. Určitě se bude o tomto uvažovat.


1061) Názor (plné znění) - zveřejněno 15.12.2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Jo, jo, jsem taky pro to, aby R3 vedla do ZR plus MHD v ZR. Na jihl. kraji mohou zustat zticha. :-)"
Libor 2


1060) Názor (plné znění) - zveřejněno 15.12.2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: To je, jako bych to napsal. Kvituji, je to tak. :-)"
K. T. R.


1059) Názor (plné znění) - zveřejněno 11.12.2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Libor 2: Jihlavské hejtmanství chtějí obejít, že půjde jen o rychlíky, teda prodloužení R3 z Tišnova do Žďáru. Do rychlíků kraje totiž nemluví, to je věc ministerstva. Linku S3 prodloužit nepůjde, protože to jsou osobáky a do toho jihlavské hejtmanství bude mluvit a nikdy s tím souhlasit nebude. Až se R3 prodlouží do Žďáru, tak integraci MHD do IDS JMK už nic bránit nebude, protože to město chce."
W3C


1058) Názor (plné znění) - zveřejněno 8.12.2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"K. T. R.: Ano, zase se o tom mluvilo, snad to bude brzo, snad v roce 2015."
Libor 2


1057) Názor (plné znění) - zveřejněno 8.12.2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Libor 2: Jo, dost se o tom v ZR mluvi, zase bych nebyl tak pesimista. Jednou je nutno, aby to nastalo, na kraji v Jihlave si mohou trhnout nohou. :-)"
K. T. R.


1056) Názor (plné znění) - zveřejněno 2.12.2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Libor 2: Koaliční strany ve Žďáru měli v programu připojení Žďáru do IDS JMK. V nejbližší době by se mělo jednat o prodloužení linky R3 od IDS JMK z Tišnova až do Žďáru, protože rychlíky jsou mimo krajskou dopravní obslužnost, ty platí stát. Vidím to tak na jaro-léto příští rok. Až to dopadne, tak se má připojit i MHD ve Žďáru."
jirka55


1055) Názor (plné znění) - zveřejněno 1.12.2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Nebude v budoucnu MHD v ZR taky v IDS-JMK? Cosi jsem zaslechl."
Libor 2


1054) Dotaz (kráceno)
    Kdy zveřejníte jako každý rok v předstihu nové jízdní řády?
H.S., ?
Odpověď: Viz odpověď na dotaz číslo 1053.


1053) Dotaz (kráceno)
    Nevíte, jestli budou nějaké větší změny v MHD od platnosti nového jízdního řádu?
P.R., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Informace o nových jízdních řádech ještě nejsou k dispozici.


1052) Názor (plné znění) - zveřejněno 15.11.2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55: Aby se ale na opravě nepracovalo tak dlouho, jak u změny zobrazování z linkových autobusů na MHD, to bylo několik měsíců."
W3C


1051) Názor (plné znění) - zveřejněno 14.11.2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55: Taky jsem na tu chybu koukal, je to nutno opravit."
M. Z.


1050) Názor (plné znění) - zveřejněno 13.11.2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Je tam chyba v tom, že je tam nastavená jednotná (častější) trasa, takže například spoje linky 1A k Hettichu nebo 3B na Brněnskou tam mají opačné trasování. Ale už se na opravě prý pracuje."
jirka55


1049) Názor (plné znění) - zveřejněno 12.11.2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55: Jaké chyby u směrování spojů? Já jsem si ničeho nevšiml."
W3C


1048) Názor (plné znění) - zveřejněno 12.11.2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Já bych to zatím nefotil, protože tam jsou chyby u směrování spojů a ještě to budou opravovat."
jirka55


1047) Dotaz (kráceno)
    Chci se zeptat, jestli ten nový červený autobus městské dopravy je vlaštovkou pro zlepšování stavu nabídky autobusů v MHD?
P.R., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Toto je spíše otázka na provozovatele MHD, ale podle neoficiálních informací se v dohledné době nepočítá s pořízením dalších nových vozidel.


1046) Názor (kráceno) - zveřejněno 25. 10. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Nenašel by se tady nějaký registrovaný uživatel, který by mohl uveřejnit fotku nového informačního monitoru o odjezdech MHD Žďár, co je nad východem z nádražní haly?"
W3C


1045) Názor (plné znění) - zveřejněno 24. 10. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Jano 2: Tiez situaciu v MHD Zdar n/S sledujem. Urobeny navrh novych liniek sa mi vela paci, dufam v realizaciu."
Vlado K.


1044) Názor (plné znění) - zveřejněno 22. 10. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Na MHD Žďár jezdí "nové" vozidlo. Jedná se o "hrbatou" červenou SORku BN12 5J1 9804, původně předváděčka 4E5 8194. Divím se, že jste si toho nevšimli. Zároveň se tedy nejstarší Citaro přesouvá na zálohu."
Emil Šotouš


1043) Názor (plné znění) - zveřejněno 14. 10. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Souhlas. Budeme muset doufat, to na webu je taky podle mne bezva!"
Libor 2


1042) Názor (plné znění) - zveřejněno 19. 10. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55: Jeden návrh sice existuje, já ho cením celkem vysoko, ale i když je třeba sebelepší, tak je městem ignorovaný."
W3C


1042) Názor (plné znění) - zveřejněno 16. 10. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Jano 2: Zdravím na Slovensko. Ono neni potřeba vždycky vymýšlet něco na zelené louce, když už jeden návrh existuje."
jirka55


1041) Názor (plné znění) - zveřejněno 15. 10. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Libor 2 a ostatný: Dlhodobo sledujem situáciu v MHD Žďár nad Sázavou. Snáď sa konečne po komunálnych voľbách situácia zlepší a nové vedenie mesta sa k MHD postaví čelom a celý systém celkovo zlepší. Potenciál na zlepšenie tu je."
Jano 2


1040) Názor (plné znění) - zveřejněno 14. 10. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Pepa-007: Myslim si, ze obe strany to v programu maji. Ale uvidime v praxi, jak to dopadne."
Libor 2


1039) Názor (plné znění) - zveřejněno 3. 10. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Z tech tradicnich stran asi zadna, jenom snad z tech novych ANO a Zdar zije. Musel bych se mrknout."
Pepa-007


1038) Názor (plné znění) - zveřejněno 3. 10. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Libor 2: Které z kandidujících stran pro komunální volby mají v programu zlepšení MHD ve Žďáru? Zase takový optimista bych nebyl."
jirka55


1037) Dotaz (kráceno)
    ... rada bych se zeptala zdali by nesla prenosna karta na autobus zhotovit pres vyplneni na vasich strankach aniz bych se dostavovala na kontaktni misto ve Zdare nad Sazavou ...
K.V., ?
Odpověď: Svůj mail jste zaslala na nezávislé internetové stránky pro MHD Žďár nad Sázavou. V uvedené záležitosti budete muset kontaktovat kompetentního pracovníka provozovatele MHD, což je společnost ZDAR, a.s.


1036) Názor (plné znění) - zveřejněno 2. 10. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Snad pomohou komun. volby. :-) MHD snad pak bude jezdit i na Klafar. Jsem optimista!"
Libor 2


1035) Názor (plné znění) - zveřejněno 27. 9. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Pepa-007 a jirka55: O Klafaru se už mluví několik let. Vždycky si řekne, že MHD bude jezdit přes Klafar příští rok a potom další rok se řekne zase příští rok. Takže podle jirky55 bych to viděl realisticky nebo pesimisticky."
W3C


1034) Názor (plné znění) - zveřejněno 22. 9. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Pepa-007: Vidím to optimisticky příští rok v prosinci s novým jízdním řádem, realisticky před příštími komunálními volbami v roce 2018 pro zviditelnění politiků, pesimisticky nikdy."
jirka55


1033) Názor (plné znění) - zveřejněno 22. 9. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Vi nekdo, kdy ma uz konecne jezdit MHD ve Zdaru pres sidliste Klafar?"
Pepa-007


1032) Názor (plné znění) - zveřejněno 12. 9. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"KVR: Ten web je správně www.mhd-zr.xf.cz. U mne se taky už ty rámečky nezobrazují."
W3C


1031) Názor (plné znění) - zveřejněno 12. 9. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: To nevim, u mne se nezobrazujou. Podle mne je web www.mhd-zr.xf oproti minulosti super. :-)"
KVR


1030) Názor (plné znění) - zveřejněno 7. 9. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Libor 2: Něco se s těmi hranicemi zobrazuje, něco ne. Třeba už ne úvodní stránka, aktualizace, stránka o oslavách UNESCO a další."
W3C


1029) Názor (plné znění) - zveřejněno 2. 9. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Martin K. Svoboda: Ty hranice modrou barvou se mi taky zobrazujou. Snad se chystaj to opravit."
Libor 2


1028) Názor (plné znění) - zveřejněno 2. 9. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C a zbytek: Na tit. stranu fotku necpat, taky souhlas. A navrhuji opravit/odstranit ty hranice, co maj okolo ty symboly."
Martin K. Sobotka


1027) Názor (plné znění) - zveřejněno 31. 8. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Wencák, jirka55: Naprostý souhlas. Úvodní stránka http://www.mhd-zr.xf.cz by se dala zlepšit, ale obrázky bych tam nedával, to není originální."
W3C


1026) Názor (plné znění) - zveřejněno 24. 8. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55: Možná ta titulní stránka by šla vylepšit, ale necpal bych tam obrázky za každou cenu. Internetový stránky MHD různých měst, kde cpou velký obrázky, který se hned okoukají, jsou už přežitek."
Wencák


1025) Názor (plné znění) - zveřejněno 18. 8. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C a Wencák: Ještě k tomu novému webu pro MHD Žďár nad Sázavou - stránky se mi taky o dost víc líbí než předchozí verze, jenom tu úvodní stránku by chtělo oživit, ostatní je v pohodě."
jirka55


1024) Názor (plné znění) - zveřejněno 10. 8. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Wencák: Ano, došlo k podstatnýmu zlepšení, je to tak lepší."
W3C


1023) Názor (plné znění) - zveřejněno 10. 8. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Byla zlepšena grafika webu pro MHD Žďár nad Sázavou."
Wencák


1022) Názor (plné znění) - zveřejněno 27. 7. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Wencák: Podle posledních zpráv se stavba obchodního centra TESCO odkládá. Takže proto asi nemělo smysl v návrhu nových linek MHD s tím počítat."
W3C


1021) Názor (plné znění) - zveřejněno 26. 7. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55 a ostatní: Proč není ale do návrhu změny linek MHD přímo zapracovaný zajíždění k TESCO? To už se s tím nepočítá?"
Wencák


1020) Dotaz (kráceno)
    Jak se dá dostat z večerního promítání na Piláku ve dnech 17.-20.?
A.S., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Pokud při zpáteční cestě chcete využít i linkové autobusy, tak v pracovních dnech (17.-18. 7. 2014) odjíždí poslední spoje ze zastávky TOKOZ prakticky v době začátku promítání. Z tohoto důvodu je nabídka kromě tradičního spojení posledním spojem linky 2A s odjezdem v 20:40 ze zastávky Autobusové nádraží ve směru na Pilskou nádrž na využití ve všech čtyřech dnech mimořádně zavedené spoje linky 2B s odjezdem od Pilské nádrže v 23:30.


1019) Dotaz (plné znění)
    Dobry den, nebo v informační kancelář ve Žďáru nad Sázavou můžete koupit řád knižní jízdní  řád ZDAR, a.s. Pozdrawiam
P.R., Polsko
Odpověď: Svůj mail jste zaslal na nezávislé internetové stránky pro MHD Žďár nad Sázavou. Pro získání knižního jízdního řádu kontaktujte informační kancelář firmy ZDAR, a.s. 


1018) Názor (plné znění) - zveřejněno 14. 7. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55: Fakt je to moc prima jako celek, jsem taky na 100 procent pro!"
Carlos K.


1017) Názor (plné znění) - zveřejněno 3. 7. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55: Vypadá to perfektně, jsem pro."
Wencák


1016) Názor (plné znění) - zveřejněno 3. 7. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka 55: Paráda, podařilo se to ještě proti původní verzi vylepšit, řeší se i Klafar. Teď už to jenom uvést v praxi a MHD ve Žďáru bude o stupeň lepší."
W3C


1013) Dotaz (plné znění)
    Moc se mi líbí ty vystřihovánky autobusů a další, co máte na stránkách. Od června jezdí po Žďáře na MHD autobus SOR C12 s registrační značkou 4E9 9322. Budete taky k tomu dělat vystřihovánku?
?.S., Žďár nad Sázavou
Odpověď: Autobus by nebyl určitě problém vyrobit. Je jen otázka, kdy se podaří ho nafotit.


1014) Názor (plné znění) - zveřejněno 2. 7. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Na internetových stránkách o MHD Žďár je další aktualizovaná verze návrhu změny linek MHD."
jirka55


1013) Názor (plné znění) - zveřejněno 29. 6. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Pepa-0007, jirka55, Petr ze ZR: Díky všem za reakci. Jsem zvědavý, jak dlouho ta čekárna vydrží v dobrém stavu, než si tam někdo bude léčit svoje komplexy."
W3C


1012) Názor (plné znění) - zveřejněno 27. 6. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Pepa-007: Podle mne to je takto OK, pamatuj na vandaly a na graffiti."
Petr ze ZR


1011) Názor (plné znění) - zveřejněno 24. 6. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Pepa-007: Proto místo skla je tam použité plexisklo. Ta čekárna je tam potřeba kvůli vedlejšímu novém sportovnímu areálu, takže její instalace je dobrý krok. Konstrukci čekárny museli asi přizpůsobit právě kvůli těm vandalům."
jirka55


1010) Názor (plné znění) - zveřejněno 23. 6. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: OK, ale mohla byt vic moderni, i kdyz vandalove to stejne casem poskodi."
Pepa-007


1009) Názor (plné znění) - zveřejněno 22. 6. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Wencák, jirka 55: Asi jsem opravdu viděl něco jinýho.
Jinak ve Žďáru na konečné linek 2A a 2B u Pilské nádrže je nová moderní čekárna MHD."
W3C


1008) Názor (plné znění) - zveřejněno 17. 6. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Nevím o ničem. Asi to bude jen linkový autobus, ne pro MHD."
jirka55


1007) Názor (plné znění) - zveřejněno 15. 6. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"W3C: Nevím o ničem. Asi to bude jen linkový autobus, ne pro MHD."
Wencák


1006) Názor (plné znění) - zveřejněno 13. 6. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Z dálky jsem viděl po Žďáře jezdit nějaký bus. Je to něco na testování v MHD? Víte někdo něco?"
W3C


1005) Názor (plné znění) - zveřejněno 8. 6. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Jano 2: To neznamená, když je to jasné v jiných městech, že je to jasné i ve Žďáře. Tady totiž není jasných věcí ... 
W3C: Takový optimista bych nebyl. Nezajímají mě sliby, ale co doopravdy pro MHD a pro dopravu po volbách udělají. Jsem realista, podle mě se toho moc nezmění."
Wencák


1004) Názor (plné znění) - zveřejněno 7. 6. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Jano 2: Na úřadě ve Žďáře je v dopravě včetně MHD nejasné, co je jinde jasné. Nehmotný efekt jim asi nic neříká, protože je to jen pro dobro občanů. Občané na vedení města tlačí, ale to jak házet hrách na zeď nebo perly sviním. Ale na každou (pozn. slovo odstraněno) se voda vaří, uvidíme po podzimních komunálních volbách."
W3C


1003) Názor (plné znění) - zveřejněno 2. 6. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Prečo sa s tými Kasselskými obrubníkmi robia také ťažkosti. Mesto by si malo uvedomiť aj nehmotný efekt z tejto aplikace. Cestující by mali tlačiť na vedenie mesta. Pri každej rekonštrukcii zastávok by sa mal Kasselský obrubník aplikovať. Neviem, čo na tom nie je mestu jasné."
Jano 2


1002) Názor (plné znění) - zveřejněno 31. 5. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"Wencák: To je snad jasný, bez zastávek by to nešlo. Ale u těch Kasselů to bude záviset na tom, kde přesně se zastávky navrhnou, protože Kassely se nehodí úplně všude."
W3C


1001) Názor (plné znění) - zveřejněno 31. 5. 2014 na http://www.k-report.net (sekce Autobusy a trolejbusy - Doprava na Vysočině)
"jirka55: Zastávky na Klafaru musí být, když tam má jezdit MHD."
Wencák
 

1-100./.101-200./.201-300./.301-400./.401-500./.501-600./.601-700./.701-800./.801-900./.901-1000./.1001-1100../.1101-1200../.1201-1300../.1301-1400../.1401-1500./. 1501-1600./. 1601-1700./. 1701-1800

.
DALŠÍ STRÁNKY V TÉTO SEKCI:
-.Kontaktní informace
-.Volné sdružení "Za žďárskou MHD"
-.Zasílání novinek e-mailem
-.Spolupracujte s námi
-.Podpořte tyto stránky
-.Články v tisku o MHD
-.Odkazy k MHD a městu
-.Další informace a nezařazené
.
DALŠÍ DOPORUČENÉ STRÁNKY:
-.Jízdní řády linkové
-.Jízdní řády zastávkové
-.Mapa sítě linek
-.Změny v provozu a uzavírky